Megtetszett Kylie Minogue menedzsmentjének a „Cukormadarak" kollekciója, így bekérettek pár darabot az énekesnő budapesti koncertje előtt.

Eljutott az ausztrál énekesnő londoni menedzsmentjéhez az egyik legismertebb hazai divatmárka, a Sugarbird néhány modellje. Megtetszett nekik, bekértek pár darabot, hátha lesz kedve viselni őket a hazánkban októberben fellépő énekesnőnek.

Forrás: AFP

„Nem tudom, hogy hogyan jutott el hozzájuk a mi márkánk, állítólag olyan ruhákat kerestek, amik stílusban illenek Kylie imidzséhez. A mi új, kollekciónk mini ruhái, a csajos vonalak szerintünk passzolnak hozzá. Most raktuk össze a ruhákat, Baranyi Ádám tervező kollekciójából küldünk neki.Ez a kollekció még nincs a piacon, később a magyar lányok is hozzájuthanak ezekhez a modellekhez. A koncert előtt cégünkről egy rövid imidzs filmet fognak levetíteni, mi meg csak reméljük, hogy Kyliet a mi ruhánkban láthatjuk a színpadon vagy a városban" - árulta el Jagasics V. Csonka Hedvig alapító.

Mit fog viselni a színpadon Kylie?
Biztos, hogy a színpadon nem fog Sugarbirds ruhákat viselni, mivel a fellépőruhákat olyan divatdiktárok tervezték a showhoz, mint Jean Paul Gaultier, Dolce & Gabbana és Julian Macdonals - tudtuk meg a szervezőktől.

 

Kylie számtalan díj és kitüntetés birtokosa, többek között az Évtized Előadója címet kapta Angliában és Ausztráliában, szerepel a Világ 30 Legszebb Embere listáján, tagja a Hírességek Csarnokának, megkapta a legmagasabb francia kulturális kitüntetést és II. Erzsébettől a Brit Birodalom Tisztje címet is.
 
26 éves karrierje alatt négyszer is meg tudott újulni és szinte mindent újrakezdeni: először, amikor óriási bátorsággal elhagyta addigi sikerszerzőit, a Stock, Aitken & Waterman triót, és nem sokkal utána már Nick Cave duettjével vezette a slágerlistákat.  
Másodszorra amikor a Spinning Around dallal és annak videójával új lendületet adott a karrierjének, s a kis aranyszínű short pedig védjegyévé vált. 
Harmadjára gyakorlatilag ugyanezt ismételte meg pár évvel később, egy újabb giga-slágerrel, a Can’t Get You Out Of My Head-del, ami karrierje eddigi legnagyobb sikere, több mint 40 országban vezette a slágerlistákat és 5 millió példánykelt el csak a kislemezből. 
Végül 2006-ban, a mellrákkal vívott küzdelme után,  amikor addigi legdrágább és legtöbb országot érintő turnéjával mindenhol teltházas koncertet tudott adni.