A Forma 1-es pilóta felesége elégedetten vette tudomásul, hogy az általa indított perben az ő javára hoztak ítéletet.

Ahogy a Life.hu is megírta, Corinna Schumacher bírósághoz fordult, amiért német lapok valótlan híreket állítottak súlyos síbalesetet szenvedő férjéről. A Bunte amellett, hogy „Schumacher újra szerelmes a feleségébe", azt írta, a 2013 decemberében síbalesetben súlyos fejsérülést szenvedő versenyző „kinyitotta a szemét", míg a Freizeit-Revue azt állította, hogy „a balesete óta először megszólalt" – írta a nemzetisport.hu.

A házaspár 2010-benForrás: AFP/Jens Kalaene

A bíróság mindkét lapnak megtiltotta, hogy hivatalos forrás nélkül közöljön információt Schumacher állapotáról. Corinna Schumacher egyébként most a Freizeit Spass nevű újságot is beperelte a „Speciális terápia" című cikkéért, amelyben egy szót sem írt a hétszeres világbajnok terápiájáról, csak általánosságban írt kómába esett emberek kezeléséről – közölte a lap.