A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa szerint a műsor veszélyeztette a kiskorúakat, a testület azonban egyelőre nem büntetheti meg a műsorszolgáltatót.

A megállapítás szerint az RTL II-n adott Való Világ 7 egyik adása súlyosan megszegte a korhatár-besorolási szabályokat. A csatornának 12 éven aluliak számára nem ajánlott minősítés helyett 16 éven aluliak számára nem ajánlottként, és 21 óra után kellett volna műsorra tűznie a vetítést - írja az Origo.  

Forrás: Istvan Ruff

A megállapítás ellenére a médiahatóság nem róhat ki büntetést, hisz az adásért felelős CLT-UFA SA médiaszolgáltató Luxemburgban van bejegyezve, nem tartozik magyar joghatóság alá - a médiatörvény és az uniós szabályok szerint a hazai testület jogi mozgástere így igencsak korlátozott.