A közmédia hírportálja helytelenül írta ki az oldalára Vujity Tvrtko nevét. Így: Trutykó. 

Az állítólag  hamarosan Angliába költöző Vujity Tvrtko a TV2-től való kirúgását követően a Duna TV-ben kapott saját műsort, s ezzel kapcsolatban beszélgettek vele. Erről a hirado.hu oldala is beszámolt, ám hibáztak, ugyanis Trutykónak írták le a riporter nevét. A hibát nem sokkal később javították.

Forrás: Origo