2022. januárjától a Meta alaposan átalakít bizonyos dolgokat a Facebookon.

Jelentős változásokat vezet be az irányelveiben a Facebook, aminek a cége ma már Meta néven fut. Instagramon, Facebookon és Messengeren január 19-től bizonyos hirdetési módok tiltottak lesznek. Az Axios beszámolója  szerint a cégek a jövőben nem tudják majd megcélozni a hirdetések célközönségeit etnikai hovatartozás, szexuális orientáció, vallási és politikai nézetek alapján.

A változás nem csak a hirdetők, de a felhasználók szempontjából is fontos, ugyanis a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy nem fogunk hirdetéseket kapni csupán azért, mert egy bizonyos felekezethez, vagy párthoz tartozunk. Egyes egészségügy hirdetéscélzó kulcsszavak is tiltólistára kerülnek, mint például a tüdőrák vagy a kemoterápia -írja a Bors.

Forrás: Anadolu Agency via AFP/2021 Anadolu Agency/Hakan Nural