5 hónapos csecsemőt választott el az anyjától egy buszsofőr

Forrás: Thinkstock -
buszsofőr édesanya Hősök tere
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Hihetetlen okból került utcára a kisbaba, míg az édesanyja a buszon rekedt. A sofőr hiába tudott mindenről, különösen kegyetlenül viselkedett. 

Elképesztő eset történt Majoros Viviennel és az 5 hónapos kisfiával, Benettel. A fiatal édesanya a Hősök terénél szeretett volna leszállni a 75-ös trolibuszról, de egyedül nem tudta leemelni a babakocsit. Ám a buszmegállóban várakozók közül egy hölgy Vivien segítségére sietett.

"A sofőr kinyitotta az ajtót, a hölgy fogta alul, én pedig fölül a babakocsit, így próbáltunk leszállni. A következő pillanatban azonban a vezető rácsapta az ajtót a babakocsiban fekvő gyerekemre, csak azután nyitotta ki újra, hogy az egész busz hangos kiabálásba kezdett. Amikor a segítségem leért Benett-tel, legnagyobb megdöbbenésemre az orrom előtt újra bezárult az ajtó" - mesélte az édesanya.

5 hónapos csecsemőt választott el az anyjától egy buszsofőr Forrás: Thinkstock

A busz pedig kikanyarodott a megállóból, és zakatolni kezdett a fent rekedt édesanyával, míg a gyermeke egy idegen nővel maradt az utcán. Vivien abban sem lehetett biztos, hogy megvárják míg visszaér a fiáért. Kétségbeesetten próbálta elmagyarázni a sofőrnek a helyzetet, ám a férfi mit sem törődött Vivien problémájával.

A Benivel maradt asszony hangosan kopogott, a többi utas is kiabált, de még ez sem érdekelte, egyből a gázra lépett. Miután számon kértem, hogy mit művel, ezt a választ kaptam: „Fogja be, vagy ledobom! Majd a következő megállóban leszáll!"

Ezt követően a fiatal nő rohanva ment vissza az árválkodó kisbabájához, akit szerencsére a segítőkész hölgy nem hagyott magára. Vivien természetesen tett bejelentést az üggyel kapcsolatban, de ahogy az lenni szokott, semmi érdemleges reakció nem érkezett eddig a BKK részéről.

"Kamera is volt a buszon, és a pontos időpont is megvan, így egyből bejelentést tettem telefonon és levélben is a BKK központnál, de csak annyit mondtak, hogy harmincnapos határidővel foglalkoznak az ügyemmel" - írta meg a Bors.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.