A kampány során sokak által rajongott termékeket állít a figyelem középpontjába a diszkontlánc, amelyek az évek során igazi ikonokká váltak a vásárlók körében. A kezdeményezés célja, hogy megünnepelje azokat az árucikkeket, amelyek minőségükkel, megbízhatóságukkal és kedvező árukkal kiérdemelték a vásárlók bizalmát, és mára a mindennapi bevásárlások állandó szereplőivé váltak.
A válogatásban megtalálható a frissen sütött, vajjal készült croissant, az ízletes, a különféle ízváltozatokban kapható 330 ml-es Milbona kávés tejital (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino), a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél, valamint a 100 grammos kiszerelésben elérhető klasszikus Fin Carré tejcsokoládé.

A november 6-ával induló akcióban most a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél és a klasszikus, 100 grammos Fin Carré tejcsokoládé még kedvezőbb áron vásárolható meg, így a Lidl látogatói igazán jó áron juthatnak hozzá ezekhez a legendás finomságokhoz.
Minőség: a Lidl büszkesége
„A Lidl filozófiájának alapja, hogy a kiváló minőségből sosem engedünk, miközben mindig a lehető legjobb árat biztosítjuk vásárlóinknak. Saját márkás termékeink sikere és népszerűsége különösen nagy büszkeséggel tölt el minket. Folyamatosan figyeljük a trendeket és a fogyasztói igényeket, hogy kínálatunkat a legmagasabb szinten tarthassuk – miközben vannak olyan meghatározó termékeink, amelyek évek óta változatlanul a kedvencek közé tartoznak. A Lidl Legends kampányban éppen ezeket, a valódi klasszikusokat ünnepeljük” – hangsúlyozza Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.
Saját márkák, hazai beszállítók, kiváló minőség
A Lidl kínálatának egyik legnagyobb erőssége a saját fejlesztésű márkáiban rejlik, amelyek évek óta nagy népszerűségnek örvendenek. Ide tartoznak például a jól ismert Pilos, Pikok Pure, Húsfarm és Hazánk Kincsei termékcsaládok, amelyek minőségi alapanyagokból készülnek, és megfizethető áron kínálnak megbízható alternatívát.
A magyar beszállítók szerepe kiemelkedő: számos hazai gyártású termék – például a Pilos tejtermékek – nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacokon is sikerrel szerepel. A Lidl saját márkás árucikkei ár-érték arányban és minőségben is felveszik a versenyt a jól ismert márkákkal. Ezt a vásárlói visszajelzések mellett számos szakmai elismerés is bizonyítja. A vállalat elkötelezett a felelős működés és a hazai partnerekkel való együttműködés mellett, így folyamatosan bővíti a magyar beszállítókkal készült termékek körét.
Lapozzon bele az aktuális Lidl akciós újságba, és fedezze fel a Lidl kedvenceit – most legendásan jó áron!