Visszatértek a legendák: a Lidl kedvencek újra akcióban!

PR cikk kampány Lidl Magyarország
Vannak termékek, amelyeknek egyszerűen nem lehet ellenállni – igazi klasszikusok, amelyek évek óta ott lapulnak a bevásárlókosarakban. A Lidl most ezeknek a közönségkedvenceknek állít emléket legújabb kampányában: a „Lidl Legends” akcióban azok a saját márkás finomságok kerülnek reflektorfénybe, amelyeket a vásárlók az idők során legendává emeltek.

A kampány során sokak által rajongott termékeket állít a figyelem középpontjába a diszkontlánc, amelyek az évek során igazi ikonokká váltak a vásárlók körében. A kezdeményezés célja, hogy megünnepelje azokat az árucikkeket, amelyek minőségükkel, megbízhatóságukkal és kedvező árukkal kiérdemelték a vásárlók bizalmát, és mára a mindennapi bevásárlások állandó szereplőivé váltak.

A válogatásban megtalálható a frissen sütött, vajjal készült croissant, az ízletes, a különféle ízváltozatokban kapható 330 ml-es Milbona kávés tejital (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino), a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél, valamint a 100 grammos kiszerelésben elérhető klasszikus Fin Carré tejcsokoládé. 

Forrás: Lidl

A november 6-ával induló akcióban most a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél és a klasszikus, 100 grammos Fin Carré tejcsokoládé még kedvezőbb áron vásárolható meg, így a Lidl látogatói igazán jó áron juthatnak hozzá ezekhez a legendás finomságokhoz.

Minőség: a Lidl büszkesége

„A Lidl filozófiájának alapja, hogy a kiváló minőségből sosem engedünk, miközben mindig a lehető legjobb árat biztosítjuk vásárlóinknak. Saját márkás termékeink sikere és népszerűsége különösen nagy büszkeséggel tölt el minket. Folyamatosan figyeljük a trendeket és a fogyasztói igényeket, hogy kínálatunkat a legmagasabb szinten tarthassuk – miközben vannak olyan meghatározó termékeink, amelyek évek óta változatlanul a kedvencek közé tartoznak. A Lidl Legends kampányban éppen ezeket, a valódi klasszikusokat ünnepeljük” – hangsúlyozza Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.

Saját márkák, hazai beszállítók, kiváló minőség

A Lidl kínálatának egyik legnagyobb erőssége a saját fejlesztésű márkáiban rejlik, amelyek évek óta nagy népszerűségnek örvendenek. Ide tartoznak például a jól ismert Pilos, Pikok Pure, Húsfarm és Hazánk Kincsei termékcsaládok, amelyek minőségi alapanyagokból készülnek, és megfizethető áron kínálnak megbízható alternatívát.

A magyar beszállítók szerepe kiemelkedő: számos hazai gyártású termék – például a Pilos tejtermékek – nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacokon is sikerrel szerepel. A Lidl saját márkás árucikkei ár-érték arányban és minőségben is felveszik a versenyt a jól ismert márkákkal. Ezt a vásárlói visszajelzések mellett számos szakmai elismerés is bizonyítja. A vállalat elkötelezett a felelős működés és a hazai partnerekkel való együttműködés mellett, így folyamatosan bővíti a magyar beszállítókkal készült termékek körét.

Lapozzon bele az aktuális Lidl akciós újságba, és fedezze fel a Lidl kedvenceit – most legendásan jó áron!

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.