Ilyen még nem volt! Meleg párral népszerűsíti gyűrűjét a világhírű ékszermárka

2015.01.13. 16:30

Mérföldkőhöz érkezett a legendás Tiffany & Co. ékszermárka, amely legújabb kampányának arcául két meleg férfit választott.

Ilyen még sosem fordult elő a világhírű Tiffany & Co. márka történetében. Az ékszermárka, amelyre annak idején Audrey Hepburn is esküdött az Álom luxuskivitelben című filmjében, legújabb kampányának arcául egy meleg párt választott.

Forrás: Tiffany & Co.

A két férfi nem a fotózás kedvéért alakítanak melegeket, az Elle információi szerint a való életben is egy párt alkotnak és New Yorkban élnek. "Fogadod, hogy soha nem hagyod abba, hogy befejezd a mondataimat és a hamis éneklést, amitől mindig félek, hogy csinálod? És hagyod, hogy a mai legyen az első mondata a mi hosszú, soha véget nem érő történetünknek?" – kérdezi a kampány szövege.

"A Tiffany-gyűrű az első mondata annak a történetnek, amelyet a pár együtt ír meg úgy, ahogy kialakítják a saját bensőséges és kivételes életüket. Reméljük, sikerült átadnunk a kampány üzenetét" – mondta a márka PR- menedzsere, Linda Buckley.

 

reklámházasságékszerkampánygyűrűeljegyzésmeleg párTiffany & Co.