Egy szál bikiniben veri át a világot a női arcú férfimodell

modell androgün autómárka
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Stav Strashko a modellvilág legújabb csillaga.

Egyre messzebbre mennek a divatszakma nagyágyúi, és egyre őrültebb dolgokkal próbálják felkelteni a figyelmet. Korábban az első ismert androgün modell, Andrej Pejic volt a kedvenc. A fiatal fiúval fehérneműt, sőt, menyasszonyi ruhát is reklámoztak - a képeket itt és itt nézheted meg. 2012-ben az új kedvenc egy Stav Strashko nevű, ukrán származású, Tel-Avivban élő androgün modell, aki legutóbb az egyik népszerű japán autómárkát reklámozta, igencsak feltűnően.

Tipp! Hétről hétre új árengedményekkel vár a Lifefashion.hu!



A reklám elején csak egy piros bikinialsóba bújtatott apró, formás popsit és hosszú szőke hajat látunk. A kamera később elölről is mutatja a modellt, akinek nőies arcát látva meg sem fordul a fejünkben, hogy átvernek minket. A reklám végén pedig ott a csattanó: a szépségen nincs bikinifelső, így látszik, hogy nincs melle, ellenben a bikinialsó is szokatlan módon dudorodik ki.

A modell nemrég büszkén feltette a reklámot a közösségi oldalára a következő szöveggel: "Úristen, végül ott virít a popsim az autómárka legújabb kampányfilmjében!" A fiú egyébként nemrég elmesélte, hogyan is jött rá arra, hogy ő más, mint az átlagos modellek. "Akkor értettem meg, hogy androgün vagyok, amikor elkezdtem modellkedni. Minden egyes sylist női ruhákat aggatott rám, és így döbbentem rá, hogy úgy festek, mint egy nő. És akkor beugrott az is, hogy kiskoromban, amikor anyu nem figyelt, gyakran játszottam a sminkesdobozával" - tette hozzá a fiú, aki azt is elmondta, soha nem akar nővé válni, egyszerűen csak önmaga szeretne lenni.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.