fehérnemű melltartó Liptai Claudia reklám
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az egyik fehérneműmárkához adta az arcát, illetve a mellét Liptai Claudia. A TV2 műsorvezetője ugyanis melltartót reklámoz.

Liptai Claudia, Tatár Csilla és Ábel Anita lett az egyik legnépszerűbb, itthon is kapható fehérneműmárka reklámarca. A legújabb kollekció bemutatóján mindhárman elárulták, ők milyen probémákkal küzdenek melltartóvásárláskor. ,,Amióta az eszemet tudom, nagyon nehezen tudok magamnak melltartót venni, mert valahogy mindenem más, mint a többi nőnek. Persze sejtem, hogy mindenki ezt érzi, és nagyon kevesen olyan szerencsések, hogy megvan a méretük, és arra mindenhol találnak melltartót. Ráadásul sokszor olyan érzésem van, mintha kispórolnák a melltartókból az anyagot, így hátul nem nyújt túl szép látványt..." - mesélte Claudia.

Forrás:Facebook/Liptai Claudia

Tatár Csillának már jóval könnyebb dolga van, ha fehérneműt vásárol: a Mokka műsorvezetője szerencsés alkat, van egy fix mérete, így szinte mindig hamar megtalálja a tökéletes melltartót. ,,Nekem csakis azért okoz gondot a fehérneművásárlás, mert szélesebb a hátam a kelleténél. Egyébként imádom a gyönyörű darabokat, és szeretem, ha az alsó és a felső megegyezik."

De miért pont Claudia, Csilla és Anita lett a márka hazai arca? Erről kérdeztük a fehérneműcég marketing menedzserét, Galamb Esztert. ,,Mivel a Triumph célcsoportja nagyon széles, három különböző karaktert szerettünk volna, akivel mind a fiatalabb, mind az idősebb célcsoport azonosulni tud. Másrészt mindenképpen olyan arcok kellettek, akik aktívan hordják a márka fehérneműit, nem csak a kampány idejére állnak be arcnak. Claudiát azért, mert ő egy igazán dögös, nőies nő, aki még 40 felett is csodálatosan néz ki. Na meg ma Magyarországon ő az egyik legkedveltebb női sztár és személyiségében nagyon illett a kampányba. Csillát amiatt szerettük volna, hogy az őt követő fiatalabb korosztály is lássa, hozzájuk is szólunk. Anitát pedig azért, mert az a tapasztalat, hogy őt mindenki szereti, ismeri. Ráadásul D kosaras melltartó hord, ami szintén fontos szempont volt a hitelesség szempontjából."

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.