Gyerekek tízezrei kalandoztak Kajlával: még nincs vége az utazásnak

Forrás: MTÜ -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A játékos vizslakölyöknek, Kajlának hála rengeteg kisdiák térhetett vissza élményekkel telve az iskolába. A Magyar Turisztikai Ügynökség által elindított kampány során ugyanis gyerekek tízezrei követték idén nyáron a kíváncsi kiskutyát, és fedezték fel Magyarország kincseit családjukkal együtt. Utazásaik közben Kajla útlevelükbe gyűjtötték a pecséteket, összesen 200 ezret. És hiába jött el az ősz, Kajla kalandjai még nem értek véget, legközelebb decemberben eredhetnek a tanulók a nyomába. 
Forrás: MTÜ

Kalandos vizslakölyök ösztönözte idén nyáron utazásra a családokat. Kajla nyomába eredtek, hogy megismerhessék Magyarország épített és természeti kincseit, legszebb látnivalóit, hogy együtt, játékosan fedezzék fel az utazás szépségeit. Gyerekek tízezreit hozta lázba ez a Magyar Turisztikai Ügynökség által létrehozott kampány, amit kifejezetten azért találtak ki, hogy az alsó tagozatos diákok minél több élményt gyűjthessenek a nyári szünetben, és megismerhessék a hazájukat.

A vizslakölyköt követve a gyerekek összesen 200 ezer pecsétet gyűjtöttek a Kajla útlevelükbe, 50 ezer ingyenesen feladható képeslapot kaptak, és 100 ezren utaztak ingyen a vonaton Kajla jeggyel. Ehhez az edukatív és a belföldi turizmust is ösztönző kampányhoz sokan csatlakoztak: a MÁV Csoport, a Magyar Posta, a Magyar Turisztikai Szövetség, a MAHART és a BAHART, az Oktatási Hivatal és a SPAR Magyarország is. Mindannyian azért járultak hozzá az akció sikeréhez, hogy a résztvevő gyerekek személyesen és virtuálisan is felfedezhessék Magyarországot.

A MÁV és a GYSEV, illetve a MAHART és a BAHART egyes járatai azzal segítették az élményszerzést, hogy az utazást Kajla Útlevéllel ingyenessé tették a tanulók számára, kísérőik pedig kedvezményes jegyet válthattak. Július 1-től augusztus végéig összesen 100.000 ingyenes Kajla jeggyel 10.000.000 utaskilométert tettek meg a családok.

A Magyar Posta 50 ezer ingyenesen feladható Kajla képeslapot osztott ki a gyerekeknek, hogy az élményeiket így is megoszthassák családtagjaikkal. A tanulók országszerte 370 helyen pecsételhettek útlevelükbe, aminek kreatív kidíszítését is értékelik. Az iskolákban szeptemberben adhatják le az osztályok a szavazataikat a három legszebb útlevélre. Természetesen nem maradnak jutalom nélkül a legkreatívabb úti okmányokkal rendelkezők, a Magyar Turisztikai Ügynökség Kajla meglepetéssel kedveskedik majd nekik.

Természetesen a játékos vizslakölyök kalandjait virtuálisan is lehetett követni egy applikációnak köszönhetően. A Hol vagy Kajla? nevű alkalmazás csaknem 80 ezer játékletöltést és megnyitást eredményezett, 3 millió játékmenettel. A SPAR matricás albumaiból közel 50 ezer került a gyerekekhez, de az AUCHAN sem maradt ki Kajla népszerűsítéséből: augusztusban 400 ezer darab alsó tagozatos Kajla füzet talált gazdára kedvező áron.

A nyáron országszerte összesen 200 helyen várta Kajla kedvezmény különböző gyermekprogramokra, rendezvényekre, és vendéglátóhelyekre a tanulókat. A Gyerekszigeten két hétvégén játszhattak a Kajla sátorban, a Hungaroring pénteki szabadedzésén pedig több mint 55 család több mint 250 tagja vehetett részt ingyenesen a Nagycsaládosok Országos Egyesületének közreműködésével.

Kajla kalandjai pedig nem értek még véget csak azért, mert elkezdődött az iskola. Decemberben, a téli szünetben is kalandra hívja a tanulókat, amiből az elsősök sem fognak kimaradni: szeptemberben a Magyar Turisztikai Ügynökség eljuttatja számukra a saját Kajla útlevelüket. Kalandra fel!

A cikket támogatta a Magyar Turisztikai Ügynökség.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.