Az interneten keresi a szerelmet az 52 éves magyar divattervező

Fotó:: Andras Lung Photography/Facebook/Makány Márta -
divattervező párkeresés Makány Márta divattervezés Tinder
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Makány Márta a Tinderen keresi a szerelmet. Mint mondja, a legtöbb férfi nem is tudja, hogy egy ismert divattervezővel van dolga.

Makány Márta két évvel ezelőtt teljesen megváltozott: az ismert divattervező 50 kilótól szabadult meg. Az 52 éves híresség néhány hónappal ezelőtt úgy döntött, regisztrál a Tinderre, és az interneten keresi a szerelmet.

Makány az Instagram-oldalán is mesélt Tinderes kalandjairól, pár perces videóinak a „Mit gondoltok? Elég szép vagyok egy férfinak, vagy még kell rajtam változtatni?" címet adta.

A divattervező az egyik videóban arról mesélt, hogy egy férfi egy jól sikerült randi másnapján egy levélben tájékoztatta arról, hogyan kellene kinéznie ahhoz, hogy el tudja képzelni vele a jövőt. Volt, hogy azt kérték számon rajta, miért nem hord magassarkút, egy másik férfi pedig gyorsétterembe invitálta az első randin.

Arról is beszélt, hogy a számláját soha nem kellett kifizetni, egyetlenegyszer kapott virágot, de olyan javaslat többször is elhangzott, hogy bevennék harmadiknak - szúrta ki a Blikk.

Makány Márta a Tinderen keresi a szerelmet. Fotó:: Andras Lung Photography/Facebook/Makány Márta

"Az én szakmám alapvetően a nők körül forog, többnyire nők vesznek körül, így ebben a közegben nehéz ismerkedni. Az a típus sem vagyok, aki este elmegy mindenféle szórakozóhelyekre, így esett a választás az internetes társkeresőre. Ismert emberként sincs egyszerű dolgom, bár azt tapasztaltam, a férfiak nagy része nem tudja, ki vagyok"

– magyarázta a lapnak Makány Márta, aki már előre eldöntötte, hogy három hónapot ad magának a kísérletezésre.

- fogta rövidre a divattervező.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.