A jövőbe lépett a Bang & Olufsen

Forrás: Bang & Olufsen -
hangszóró Bang & Olufsen
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Bang & Olufsen örömmel jelenti be a Beosound A9 és Beosound 2 hangszórók új generációját. A két hangszóró nem csak új Black Anthracite, Gold Tone és Natural Aluminium kivitelben lesz elérhető, hanem a Mozart moduláris platformnak hála, mostantól csatlakoznak a Bang & Olufsen azon termékeihez, melyek nemcsak a jelenlegi, hanem a jövőbeli igényeket és elvárásokat is szem előtt tartják.

„Ma azt ünnepeljük, hogy a két legnépszerűbb otthoni hangszórónkat is úgy alakítottuk át, hogy megfeleljenek a jövő kihívásainak" - mesélte Michael Henriksson, a Bang & Olufsen termékmarketing alelnöke. „Az időtálló tervezés nem csak arról szól, hogy olyan termékeket készítsünk, melyek hosszú életűek, hanem arról is, hogy olyan designt hozzunk létre, amely elvarázsolja az embereket, és akár évtizedekkel később is büszkeséggel tölti el a vásárlókat."

A Bang & Olufsen Mozart platformjának lényege az innovatív cserélhető modul, mely magas feldolgozási kapacitásának hála sok-sok éven át képes marad a szoftverfrissítések és az új funkciók fogadására. Ha a hálózati vagy a streaming technológia fejlődése miatt a modul valaha elavulttá válna, könnyen kicserélhető lesz a legújabb verzióra, így évtizedeken át zavartalanul élvezhetjük a kristálytiszta hangminőséget és a páratlan zenei élményt.

Beosound A9 5. Generáció

A Beosound A9 a mai napig meghatározó tagja a Bang & Olufsen termékek időtlen formavilágának. Az eredetileg 2012-ben bemutatott, azóta pedig legendássá vált kör alakú designt Oivind Slaatto tervezte, és még manapság is az egyik legnépszerűbb termék, amely töretlenül az innovatív design élvonalában áll. A Beosound A9 részletgazdag és erőteljes hangzásával minden helyiséget képes megtölteni, miközben mindenhová idomuló stílusával bármely otthonban képes megtalálni a helyét.
A Beosound A9 5. generációja megőrizte azokat az eredeti jellemzőket, melyek 10 évvel ezelőtt sikeressé tették és azóta is lenyűgözik a vásárlókat, miközben számos csúcstechnológiás fejlesztéssel is gazdagodott.

Forrás: Bang & Olufsen

A Beosound A9 5. generációja három új stílusa a Black Anthracite, a Gold Tone és a Natural Aluminium. Az új színek első és hátsó borítása tökéletes harmóniát alkot, amely az elegáns tölgy lábakkal és az alumínium felületekkel minden eddiginél stílusosabb összhatást keltenek. A három új stílus mellett a Beosound A9 teljes mértékben testreszabható, hogy még a legegyedibb elrendezésű otthonokhoz is tökéletesen passzoljon.
Amennyire gyönyörű a Beosound A9, pont annyira könnyű a használata is. A hangszóró felületén az ujjunk csúsztatásával gyakorlatilag egyetlen kézmozdulattal állíthatjuk a hangerőt, és a számok léptetéséhez, a szüneteltetéshez valamint a lejátszás elindításához sincs egy koppintásnál többre szükség. A Mozart platformmal a Beosound A9 5. generációja egy még magasabb szintre emelkedett, mely egyértelműen a jövőre alapoz. A moduláris felépítésnek hála a javítás és fejlesztés sem lesz probléma, a folyamatosan fejlődő csatlakozási és kompatibilitási képességeivel, valamint a rendszeresen érkező új szoftveres funkcióival pedig évtizedekkel később is ugyanolyan élmény lesz a használata, mint a kicsomagolás utáni első pillanatokban.

Beosound 2 3. Generáció

A Bang & Olufsen kínálatának egyik alappillére a Beosound 2, mely egyedi formavilágával és kiemelkedő hangzásával egy rendkívüli multiroom hangszóró. A Beosound 2 eredetileg 2016-ban indult hódító útjára, a mostani harmadik generációs verziójával pedig úgy őrizte meg minden ikonikus elemét, hogy közben a Bang & Olufsen újgenerációs hangzásával egy teljesen új szintre lépett.
A Bang & Olufsen védjegyévé vált, magas minőségű alumíniumból készült, ikonikus, kúp alakú Beosound 2 már önmagában is figyelemfelkeltő: bárhová is helyezzük el a szobában, azonnal magára vonja a tekintetet.

Forrás: Bang & Olufsen

Akárcsak az 5. generációs Beosound A9-nél, a Beosound 2 egyik legnagyobb újítása a Mozart platform bevezetése. A Mozart modul garantálja, hogy a hangszóró és a működtetéséhez szükséges szoftver is hosszú éveken át kifogástalanul működjön, valamint, hogy az eszköz probléma nélkül integrálható legyen a legkülönfélébb luxus multiroom rendszerekbe is.

A már klasszikusnak számító Gold Tone és Natural Aluminium mellé csatlakozott a vadonatúj Black Anthracite stílus. Az új borítás tökéletesen passzol a továbbfejlesztett felhasználói felülethez, mely a mindennapos használatot is még nagyobb élménnyé varázsolja. A Beosound 2 mindezeken túl még Active Room Compensation képességgel is rendelkezik, melynek köszönhetően bármilyen térben képes érzékelni a pontos helyzetét, és annak megfelelően tölti meg a helyiséget zenével, így mindig biztosítva a hibátlan hallgatási élményt.

Forrás: Bang & Olufsen

A Bang & Olufsen-ről


A Bang & Olufsen egy luxus audio márka, amit Peter Bang és Svend Olufsen alapított 1925-ben a Struerben, Dániában. A két alapító elkötelezettsége és víziója az alapja a vállalatnak mind a mai napig. A Bang & Olufsen közel egy évszázada úttörő az audio technológia terén, és jelenleg is az akusztikus innováció éllovasának számít.

A gyönyörű hang, az időtálló design és a páratlan szakértelem egyedülálló kombinációja jellemez minden egyes Bang & Olufsen terméket mind a mai napig. A cég innovatív és progresszív termékeit világszerte árusítják a Bang & Olufsen boltokban, a bang-olufsen.com-on és számos kiskereskedőnél. A cég mintegy 1000 embert foglalkoztat és több mint 70 országban értékesíti termékeit. A Bang & Olufsen részvényeit a NASDAQ Copenhagen A/S-en jegyzik.

A termékek megvásárolhatóak az alábbi partnereinknél:

https://bang-olufsen.hu/
https://www.220volt.hu/
https://www.denonmarkabolt.hu/

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.