Tóth Vera a szteroid miatt hízott el: most térdsérülése miatt lenne szüksége injekciókra

2017.06.01. 12:43

Kiderült, hogy Tóth Vera életét egy korai szteroidos kezelés keserítette meg: teljesen felborította a hormonháztartását, ezért hízott el. Most azonban szintén szüksége volna egy csúnya térdsérülés miatt az injekciókra, de megtagadta. Így viszont hosszú gyógyulás folyamat áll előtte.

Sokáig küzdött a plusz kilókkal Vera, a műtét végre meghozta a várt eredményt. Ezzel együtt az is kiderült, nem tehet az elhízásáról, ugyanis ennek rajta kívül álló okai voltak! "Nyolcéves koromban volt egy szteroidos kezelésem, ami az egész hormonháztartásomat felborította" - mondta Vera, de csak később derült ki, hogy számára ezek az injekciók rendkívül károsak.

Tóth Vera előtt hosszú gyógyulási folyamat állForrás: Instagram/verajuska

"Egyszer, miután halat ettem, allergiás rohamom lett, s akkor szteroidos injekciót kaptam. A későbbi vizsgálatok bebizonyították, hogy azt követően gyorsultak fel nálam ezek a hormonális változások" - árulta el Vera a hot! Magazinnak, akinek most is szüksége lenne szteroidos injekciókra kifordult térde miatt, de megtagadta.
"A térdem is éppen ezért nem tud gyorsan gyógyulni, teljesen tönkre is ment, mikor néhány hete kifordult. Tele van folyadékkal. Viszont nem engedem meg a szteroidos kollagénkezelést, így hosszabb a gyógyulási folyamat" - árulta el Vera, aki azt is bevallotta, az azért megkönnyebbülés volt, hogy nem feltétlenül tehetett az elhízásáról. "Megnyugtató volt, hogy rajtam kívül álló okok miatt nem tudtam sokáig lefogyni, ugyanis éveken át szent meggyőződésem volt, hogy valamit rosszul csinálok, csak magamat hibáztattam" - mondta az énekesnő.

Tóth Veratúlsúlyszteroid