A kábítószer használat veszélyeire hívja fel kortársai figyelmét az a fiatal srác, aki ecstasy miatt szenvedett agykárosodást.

Az ausztrál fiú, Jordy Hurdes  szervezete egy bulin nagyon rosszul reagált a kábítószerre: rosszul lett és azonnal kórházba szállították. „Az orvosok nem is hiszik el, hogy sikerült megmenteni az életemet. Hálás vagyok, hogy még mindig itt vagyok” – mondta a srác.

Thank you so much for the love and support from everyone. I honestly can not believe how much the post has gone viral. Please share this video. The more that can see this. The more lives can be saved

Szerző: Jordy Hurdes, 2015. november 22.

„Az egész játéknak és szórakozásnak tűnik, amikor bekapsz egy olcsó, 25 dolláros tablettát. De nem éri meg!” – folytatta Jordy, akinek a beszéde valószínűleg egész életére ilyen dadogó marad. A fiú remélhetőleg elkéri a célját, hogy minél több fiatal megfogadja a tanácsát, a sokkoló felvételt ugyanis 1,5 millióan látták és 60 ezren osztották meg a Facebookon.