Bár a sertéshúsról megoszlanak a vélemények, a promotions összeszedte a malachusi legpozitívabb tulajdonságait. 

4 érv a sertéshús fogyasztás mellett:

1. Elsődleges fehérjeforrás

Az összes esszenciális aminosavat tartalmazza a sertéshús, ezek előállítására az emberi szervezet nem képes. Az aminosavak egyébként testépítő vegyületek, amelyek például a szívizmok építőkövei. Már napi 50 gramm hús elfogyasztása fedezi egy ember fehérjeszükségletének 20 százalékát.

2. Kiváló nátrium és kálium forrás

A húsokban megfelelő mennyiségben található nátrium és kálium is, amelyek komoly szerepet játszanak a szervezet vízegyensúlyának megtartásában.

3. Magas koleszterintartalom?

Sokan azért száműzik az étrendjükből, merthogy magas a koleszterintartalma. Pedig a megfelelő mennyiségű koleszterin jó a szervezetnek. Sokkal inkább a sütéshez használt zsiradék az, ami nagyon megnyomja a koleszterinszintet. Így a sovány sertéshús párolva, esetleg sütőzacskóba sütve még a magas koleszterinszintű embereknek is beilleszthető lehet az étrendbe.

Forrás: Shutterstock

4. Kiemelkedő vastartalom

Minél vörösebb a hús, annál több vasat tartalmaz. A vasnak pedig fontos szerepe van a vörösvérsejtek felépítésében és a szervezet oxigénellátásában.