A vizesedés és puffadás milliónyi nő ádáz ellensége, ám ha jobban odafigyelünk könnyedén tehetünk a kellemetlen panaszok ellen. 

1. Zacskós levesek

Önmagában sem a legegészségesebb ételek egyike, hiszen tele van mindenféle tartósítószerrel, ízfokozóval és rengeteg sóval, ami egyszerűen lelassítja az anyagcserét. Így pedig megmarad a nem kívánt pocak.

2. Rágó

A rendszeres puffadást egy kis dolog is okozhatja, ami mindennap ott lapulhat a táskádban: a rágó. A dietetikus szerint két étkezés között rágózás során levegőt is „lenyelhetünk", amely léggömbként képes felfújni a gyomrunkat - pontosabban puffadást okoz.

Forrás: Thinkstock

3. Halkonzerv

A hal rendkívül  egészséges, ám nem szabad túlzásba sem esni. A halkonzervek és konzervzöldségek általában magas nátriumtartalommal bírnak, a legtöbb ilyen ételt pedig, sós vízben áztatják. Akár 400-500 mg só is lehet egy darab konzervben, holott a napi, ajánlott sómennyiség maximum 1500-2000 mg.

3+1. Hüvelyesek

Tele vannak rendkívül fontos vitaminokkal és ásványi anyagokkal, ám sem a bab, sem pedig a lencse nem tartozik a könnyen emészthető ételek közé. Fogyasztásuk előtt érdemes őket egy teljes napra beáztatni, így biztosan elkerülheted puffasztó hatásukat.