Várd fitten a jó időt, szabadítsd meg testedet a télen felhalmozódott méreganyagoktól! Györki Niké, a Life.hu dietetikusa összeállított egy tavaszi tisztítókúrát, hogy felfrissüljön tested, lelked!

Mielőtt belekezdenél a kúrába, feltétlenül olvasd el első cikkünket, ahol az egész heti bevásárlólistát és minden fontos tudnivalót megtalálsz!



Thinkstock

A gyümölcsnap előtti állunk, ez a levezetés utolsó napja. Ezen a napon már tényleg szinte csak a gyümölcsökön van a hangsúly, azonban a 3 főétkezés még tartalmaz állati eredetű fehérjeforrást is, hiszen ezek a fehérjék többek között izmaink építőkövei is, így nap, mint nap szükségünk van rájuk is. Ne feledjük! Nincs nélkülözhetetlen tápanyag, csak betartandó mennyiség. A napi 2-2,5l víz elfogyasztása most se maradjon el! Figyeljünk arra is, hogy lehetőleg ezen a napon már ne tegyük ki magunkat nagyobb fizikai és lelki megterhelésnek.

Reggeli:
natúr joghurt, lenmag, 10 dkg alma, 5 dkg banán
Energia: 215kcal, fehérje: 4g, zsír: 3g, szénhidrát: 25g

Tízórai:
vegyes gyümölcssaláta 15 dkg gyümölcsből (narancs, alma, banán), 5dkg cottage cheese
Energia: 185kcal, fehérje: 5g, zsír: 4g, szénhidrát: 20g


Ebéd:
avokádós fetás saláta (10dkg avokádó, 8 dkg feta sajt, saláta levél,nyers zöldség - paradicsom, paprika, stb. -  ízlés szerint, joghurtos öntet - 1 pohár natúr joghurtból), 2 pohár frissen facsart zöldséglé/bio zöldséglé
Energia: 319kcal, fehérje: 12g, zsír: 6g, szénhidrát: 18g

Uzsonna:
alma, 5 db korpovit keksz
Energia: 98kcal, fehérje: -, zsír: -, szénhidrát: 20g

Vacsora:
grillezett zöldségek (cukkini, padlizsán, paradicsom, gomba) grillezett mozzarella sajttal
Energia: 206 kcal, fehérje: 10g, zsír: 5g, szénhidrát: 5g



A csütörtöki étrendet szerdán 16 órakor találod meg a Life.hu-n!


Még nem késő elkezdeni!
Az első nap étrendje

A második nap étrendje