Egyre közeleg az április 13-ai időpont, vagyis amikor Kinga elindul a Vivicittá futóversenyen. Éppen ezért egy perc megállás sincs a lány életében, folyamatosan a felkészülésre koncentrál. Nem is tehet mást, Kropkó Péter és Gajdos Tamás, a Vitalteam szakértői, a Life.hu sztárszerzői erre a hétre egy kőkemény edzéstervvel álltak elő.

Hétfő: 10 perc fokozódó tempójú séta és 10 perc bemelegítő gimnasztika után 3x5perc kocogás 120-as pulzussal, közte egy-egy perc sétával. Újabb 5 perc séta után újabb 3x5 perc kocogás 120-as pulzussal, közte 1 perces sétákkal, végül 5 perc levezető séta és a vádlit és a csípőtáji izmokat nyújtó gimnasztika

Fotó: Hámori Zsófia/Life.hu

Kedd: Pilatesóra

Szerda: 10 perc fokozódó tempójú séta és 10 perc bemelegítő gimnasztika után játékos tájékozódási futó edzés (kb. 3 km séta-kocogás felváltva) a Margitszigeten. Utána 5 perc levezető séta és nyújtó-lazító gimnasztika

Csütörtök: pihenőnap: 30 perc séta és 40 perc gyógytorna

Péntek: a szokásos bemelegítés (10 perc séta+10 perc gimnasztika) után 8x4 perc kocogás (130-as pulzusig), 2 perc séta pihenőkkel, levezetésként jóleső séta 5-10 perc

Szombat: konditeremben futópadon 10 perc kocogás után 10 perc bemelegítő gimnasztika, majd has- és hátizomerősítő gyakorlatok nagy ismétlésszámmal, de kis terheléssel

Vasárnap:
 pihenőnap: 1 óra uszodában: tetszés szerinti mennyiségű úszás, utána szauna