Provokatív kampányt szeretett volna farmerjeinek Alexander Wang. A tervező mégis nagyon mellényúlt a maszturbálásra utaló fotókkal.

A divat sosem volt és sosem lehet teljesen mentes a szexualitástól, amely egy-egy termékhez készült kampányfotón is rendszeresen megjelenik. Calvin Klein neve összefügg farmerrel és a provokációval. A csoportos szexre utaló kampányfotóit (2009) ugyan betiltották, de a mai napig legendásan botrányos az a sorozat, amelyen a 14 éves Brooke Shields szerepel. A zsenge színésznőnek ez a mondat hagyja el a száját: "Tudni akarod, mi kerülhet a Calvinom és közém? Semmi." A kapányt kísérő plakátok és hirdetések sem voltak kevésbé túlfűtöttek, hiszen a 14 évesen lány a mellét majdnem szabadon hagyó barna ingben pózolt. Ezek után miért háborodik fel a világ Alexander Wang kampányfotóin?

Forrás: Alexander Wang

Talán azért, mert mára lejárt lemez ilyen olcsón és eszetlenül használni a meztelen női testet ahhoz, hogy eladjunk valamit. Nincs benne semmi új ötlet, semmi innováció, amelyért a 2010-es évek egyenesen üvöltenek. Wang egyébként nem rendelt üzenetet a kampány mellé, számára az az érdekes, ahogy a néző interpretálja azt. Szerinte biztosan lesznek olyanok, akik majd nem értenek egyet vele.

Forrás: Alexander Wang

De mivel is pontosan? Azzal, hogy annyira izgató a farmer, amit viselek, hogy le akarom rángatni magamról azért, hogy magamhoz nyúlhassak?

Kicsoda Alexander Wang?
Novemberben minden a H&M és Alexander Wang kollekciójáról szólt. A tajvani származású, amerikai tervező még csak harmincegy éves, de máris igen széles rajongótábora van. Stílusát számos világsztár imádja. Legnagyobb rajongója Rihanna, aki már mindenkinél előbb megkapta az új kollekció egyik szettjét. Alexander Wangot ebben a korábbi cikkünkben mutattuk be.