Mirella Ingamells szerint a babavárás alatti időszak sem lehet kifogás arra, hogy a kismamák a tévé előtt üljenek és csokit egyenek, helyette mozogniuk kell, ahogyan annak idején ő is tette.

Kettő helyett enni? Mirella Ingamells szerint mindezt csak kifogásként használják a kismamák, hogy a várandósságuk idején elengedjék magukat.

Forrás: Mirella Ingamells

"Láttam olyan nőt, aki rengeteget hízott a terhessége alatt, de nem gondolta, hogy ez olyan nagy gond lenne.

A szülés után azonban ezek a kilók nem fognak csak úgy eltűnni" - magyarázta a Daily Mailnek adott interjújában a 35 éves személyi edzőként dolgozó édesanya, aki saját példáját állítja a többi kismama elé: véleménye szerint a sport és az egészséges táplálkozás a várandósság idején sem hiányozhat a leendő anyukák életéből ahhoz, hogy megőrizzék formájukat.

Forrás: Mirella Ingamells

Mirella, aki 5 hónappal ezelőtt adott életet kislányának, terhessége alatt sem hanyagolta a súlyemelést, kívánosságát pedig egészséges nassolnivalókba fojtotta, mint a kókuszdió és a granola. A fitneszőrült édesanya ma várandós nők millióinak ad tanácsot táplálkozás és mozgás terén nemrég megjelent könyvében.

Várandósan is fitten - Sportolj a terhesség alatt!
A várandósság egy egészen különleges állapot. A kilenc hónap alatt, amíg várod a kisbabád, folyamatos változáson mész keresztül testileg és lelkileg. A Life.hu itt adott tippeket ahhoz, hogyan tudod karban tartani a szervezeted a terhesség ideje alatt, és milyen sportok vagy mozgásformák segítenek abban, hogy harmóniában maradj önmagaddal és a születendő gyermekeddel.