Eltelt egy újabb hét és nem sportoltál? Valld be, ha lemondásokról esik szó, az edzés sokszor áldozatul esik. Hiába az irodában töltöd a legtöbb idődet, egy ilyen életvitel mellett is van lehetőséged arra, hogy formában tartsd magad!

1. Produktív napindítás

A napi ingázás sokszor elvesztegetett időnek tűnik, főleg mert a reggel a legideálisabb időszak a fizikai aktivitásra. Felejtsd el a tömegközlekedést és az autót, pattanj bringára és úgy menj a munkába. Amennyiben az időjárás nem engedi meg a bringázást, szállj le előbb a buszról és sétálj egy megállót, úgy is garantáltan felfrissülsz.

Forrás: Thinkstock

2. Töltsd az ebédidőt a parkban

Amíg a munkahelyedhez közeli parkba érsz, már az is egy átmozgató séta, ráadásul ha igénybe veszed a (most már egyre több parkban megtalálható) kültéri fitnesztermet, letudhatod a napi edzést is.

3. Fitnesz és meeting

A legtöbb üzleti találkozó általában interneten, konferenciateremben zajlik. Miért ne egyeztethetnéd össze a golfot vagy egy könnyű sétát a megbeszéléssel?

4. Edzés helyben

Messze van az edzőterem? Használd az íróasztalodat és annak környékét, tarts 15-20 perc fitnesz szünetet!

Forrás: Thinkstock

Íme pár gyakorlat, amiket egy helyben is végezhetsz:

  • lapocka visszahúzás: először húzd előre, majd vissza a vállaidat, így erősítheted a hátad felsőrészét,
  • kitörés: egyik kezeddel kapaszkodj meg az asztalban, hogy ne veszítsd el az egyensúlyod, miközben kitörést végzel,
  • statikus fekvőtámasz (plank): ehhez a padló lesz a segítségedre, ITT bemutattuk hogyan hajthatod végre helyesen a mozdulatot,
  • fekvőtámasz: helyezd a kezed az asztalra és ha megfelelően kitámasztottad magad, engedd le a mellkasodat – mintha a földön nyomnád a fekvőket.

5. Ne győzzenek mindig a baráti találkozók

Többször is beleeshetünk abba a hibába, hogy inkább közös programot csinálunk a barátainkkal egy kemény edzés helyett. Állíts be emlékeztetőt az okostelefonodon, ami mindig emlékeztet az edzésre, így nagyobb valószínűséggel mozogsz majd mindennap.

5 okosság a futásról, amik a hétköznapokban is beválnak
Kitartás, erő és hit. Három dolog, amire a sportban és az életben egyaránt szükséged van, na és persze öt futásból eredő okosságra is, amit nem árt, ha tudatosítasz magadban. ITT elolvashatod melyek azok!