Gyakran előfordul, hogy a vacsora után, közvetlenül lefekvés előtt hirtelen szörnyen megéhezünk, mintha csak gyomrunk nem érzékelné, hogy a pihenés időszaka következik. Mit érdemes ilyenkor fogyasztani? Nos, a szakemberek szerint semmi esetre sem süteményt és csokoládét. Íme, néhány szerencsésebb választás.

Túró és a joghurt Jégkrém helyett tökéletes megoldás, ha valami olyasmire vágyunk, ami hideg és krémes. Mindkét étel fehérjében és kalciumban gazdag, s ezáltal az alvást is pihentetőbbé teszi.

Szőlő
82 százalékban vízből áll, így kitűnően hidratál. Egy fürt szőlő elfogyasztása épp olyan, mintha egy pohár víz harmadát innánk meg.

Popcorn Ha chips után nyúlnánk, ott a popcorn. Kalóriatartalma alacsony, ráadásul teljes kiőrlésű gabonaféle.

Forrás: Dreamstime

Pisztácia A pisztácia tökéletes éjjeli nassolnivaló. Nem csak finom és egészséges, de egyes tanulmányok szerint a fogyásban is segít, azonkívül a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását is segít megelőzni.

Tojásos szendvics
Ez már egy kicsit tartalmasabb étel, mégis büntetlenül fogyasztható egy kis olívaolajjal és egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítóssal: 10 gramm fehérje és 200 kalória, amiről beszélünk.

Gyógyteák A gyógynövényekből készülő tea segít megnyugodni és ellazulni. A többség a kamillára voksol, de léteznek desszert ízű változatok is, pl. csokoládé, kókusz, karamella és vanília ízesítésű teák.