Elképesztő, hogy mit tehet az emberrel egy hajszínváltás, vagy szakállnövesztés, vagy éppen az életmódváltás miatt bekövetkező fogyás, alakváltozás. Egy duci biztosítási ügynökből simán lehet például hipszter macsó és modell. Ismerjétek meg Gwilym Pugh történetét.

A walesi származású férfi 21 évesen alapított biztosítási céget. Az üzlet hamar be is futott, de miközben Gwilym sok pénzt keresett, az életének más területein vakvágányra futott. Napi 12 órát ült a gép előtt, rengeteg plusz kilót felszedett: néhány év múlva 128 kilóra hízott.

"Akkoriban eléggé kövér voltam, napi 12 órát dolgoztam és rengetegszer lesérültem, így edzeni sem tudtam. A cégemmel minden rendben volt, de rájöttem, rendet kell teremtenem az életemben, hogy egészségesebb legyek" - nyilatkozta a férfi, aki végül borbélya tanácsára adta fel eddigi életét. Ő ugyanis meglátta benne a lehetőséget, és azt ajánlotta neki, hogy növesszen szakállat. 

Egy duci biztosítási ügynökből simán lehet hipszter macsó és modellForrás: Instagram/Gwilym C Pugh
Ezért olyan különlegesek a vörös hajú emberek

A vörös haj egy genetikai mutáció során jön létre, így az emberiségnek mindössze két százaléka születik ezzel a hajszínnel. Nem is csoda, hogy misztikusnak és különlegesnek gondolták már évszázadokkal ezelőtt is, más kérdés, hogy ekkor mágián égették el őket boszorkányság miatt. Olvasd el a Life.hu cikkét!

A szakállnövesztés persze önmagában még nem volt garancia arra, hogy Gwilym élete megváltozik. Fokozatosan hozzászoktatta szervezetét a mozgáshoz, és közben feladta a munkáját. "A legjobb dolog, amit az egészségemért tettem, hogy nem ültem napi 9-10 órát" - mondta. A férfi végül 40 kilótól szabadult meg, majd létrehozott egy Instagram-oldalt az átalakulását megünnepelendő. Ezt találta meg egy walesi szabó, Nathan Palmer, akivel el is kezdtek közösen dolgozni. Innen szinte egyenes út vezetett a AMCK Models nevű modellügynökséghez: Vans és Diesel kampányokban is szerepelt már, ráadásul David Beckham House 99 nevű márkájának is ő lett az arca. 

Gwilym Pugh Vans és Diesel kampányokban is szerepelt már, ráadásul David Beckham House 99 nevű márkájának is ő lett az arcaForrás: Instagram/Gwilym C Pugh
A szakáll újra szexi! De mikor is lett az?

A szakállas, bajuszos, gyakran tetovált macsók elözönlötték az internetet, sőt ma már az utcákon is felbukkannak. Mi csajok meg csak azt vesszük észre, hogy teljesen odáig vagyunk a szakállas fazonokért! De mikor és miért lett divat a szakáll a fiatal férfiaknál? Olvasd el a Life.hu cikkét!

Nem Gwilym Pugh átalakulása az első, ami bejárta a világsajtót. Egy évvel ezelőtt egy hajléktalan férfi hihetetlen átváltozásával foglalkozott a média. A spanyol származású Jose Antonio villanyszerelőként dolgozott, de depressziója miatt kisiklott az élete és az utcára került. Huszonöt évig volt hajléktalan Palma de Mallorcán. Az 55 éves férfira egy fodrász is felfigyelt, aki új esélyt akart adni neki azzal, hogy új frizurát ad neki és megborotválja. Végül ruhákat, manikűrt, fogászati és kozmetikai kezelést is kapott. A végeredmény pedig magáért beszél: maga Jose is alig hitte el, amikor megpillantotta magát a tükörben.