Gondolnád, hogy néhány apró, ártatlannak tűnő reggeli szokás gátolhatja a fogyásodat? Eláruljuk, melyek ezek!

Túl sokat alszol

Valóban szükség van a pihentető alvásra, de a jóból is megárt a sok: amennyiben 10 óránál is többet alszol, azzal hamar súlygyarapodást érhetsz el. Ilyenkor ugyanis megemelkedik a szervezet kortizolszintje, ami fokozott éhségérzetet okoz.

Nem engeded be a napfényt

Reggel ébredéskor érdemes egyből elhúzni a sötétítőfüggönyöket és beengedni szobánkba a napfényt. Ennek nem várt pozitív hatása lehet: a reggeli napsugarak képesek fokozni az anyagcserét, ezáltal könnyebben lefogyhatunk. Ha viszont ezt nem teszed és sötétben öltözködsz, azzal hamar az ellenkezőjét érheted el.

Öltözködj napfénynél, ha tehetedForrás: Shutterstock

Túl keveset reggelizel

A diétázók hajlamosak arra, hogy reggelre alig esznek valamit, vagy pedig teljesen kihagyják az első étkezést. Pedig fontos lenne odafigyelni rá, egy egészségesen összeállított, gazdag reggeli ugyanis remek napindító, beindítja a az anyagcserét, tehát segíti a fogyást is – írja a BrightSide.