ÍGY KÜLDTÉK SZOBOSZLAI DOMINIKÉKAT A SKÓTOK ELLEN IS CSATÁBA A LIDL KIDS TEAM MAGYAR TAGJAI!

PR cikk Stuttgart Lidl Kids Te gyermek
TELJESÜLT 33 GYERMEK ÁLMA A NÉMETORSZÁGI LABDARÚGÓ EURÓPA-BAJNOKSÁGON

Budapest, 2024. 06. 24. – A Lidl Magyarország az UEFA EURO 2024TM hivatalos partnereként 33 szerencsés magyar gyermek számára adta meg azt az életre szóló élményt, hogy a labdarúgó-Eb csoportmeccsein pályára kísérhették a Szoboszlai Dominik vezette magyar válogatott játékosait. Így a svájci, majd a német csapattal vívott mérkőzések mellett a vasárnap esti, skótok elleni drámai győzelmet is testközelből láthatta a Lidl Kids Team nyereményjáték 11 nyertese. A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc nemcsak a meccsélményeket, hanem a németországi Európa-bajnokságra való utazás és ott-tartózkodás teljes költségét, valamint fakultatív programjait is biztosította a gyermekek és kísérőik számára.

Hungary v Switzerland: Group A - UEFA EURO 2024
Fotó: Charles McQuillan - UEFA / UEFA via Getty Images/2024 UEFA

A Lidl az UEFA EURO 2024TM labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnereként hívta életre a nyereményjátékkal egybekötött Lidl Kids Teams kampányát, amelynek köszönhetően 1.100 európai gyermek kapott lehetőséget arra, hogy három csoportmérkőzésen pályára kísérhessék országuk válogatott játékosait. A Lidl Magyarország a vásárlók és a több mint 9000 főt számláló munkavállalói körében is külön-külön meghirdette a pályázatot. A kampány lezárásaként végül háromszor 11, azaz három kezdőcsapatnyi 6-10 éves gyermeknek, valamint szüleiknek biztosított lehetőséget arra, hogy az esélyegyenlőség szellemiségében – nemtől, származástól és anyagi helyzettől függetlenül – véletlenszerű sorsolás útján bekerülhessenek a németországi „utazókeretbe”.

Hungary v Switzerland: Group A - UEFA EURO 2024
Fotó: Ryan Pierse - UEFA / UEFA via Getty Images/2024 UEFA

„Hatalmas öröm volt végignézni, ahogy a Lidl Kids Teams kampányunk során a dolgozói és vásárlói pályázatok alapján kisorsolt csöppségek büszkén kísérték pályára a magyar válogatottat, ezzel is támogatva a csapatunkat. A résztvevők beszámolóiból tudjuk, hogy az elmúlt pár nap egy életre szóló élmény lett a számukra. Ez minket is tovább ösztönöz arra, hogy piacvezető kiskereskedelmi áruházláncként mindig partnerként, és időnként akár különleges lehetőségeket kínálva álljunk a vásárlóink és munkavállalóink mellett egyaránt” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője. 

Hungary v Switzerland: Group A - UEFA EURO 2024
Fotó: Ryan Pierse - UEFA / UEFA via Getty Images/Hungary v Switzerland: Group A - UEFA EURO 2024

A Lidl Kids Team magyar csapatából a munkavállalói pályázaton győztes 11 gyermek június 15-én, Kölnben lehetett ott a nemzeti válogatottunk kísérőjeként a zöld gyepen. A beszámolók szerint a több tízezer szurkoló előtt lezajlott meccset megelőzően is számos szórakoztató és izgalmas élmény várta őket. Szakképzett magyar kísérővel bejárhatták Köln városát, de a nevezetességek mellett az Európa-szerte híres helyi állatkertbe is ellátogattak. A sűrű program mellett volt idejük megismerkedni más országból érkezett gyermekekkel csocsó, bowling vagy éppen egy gyors focimeccs keretében. A folytatásban a magyar Lidl Kids Team második kezdő tizenegye” június 19-én Stuttgartban kísérte kéz a kézben focistáinkat, és nézte testközelből a gárda Németország elleni meccsét. Majd június 23-án este szintén a vásárlói pályázatból kikerült harmadik 11 fős csapat – ugyancsak Stuttgartban – küldte csatába focistáinkat. A csoportunk harmadik helyéről döntő, skótok elleni drámai ütközetet végül a rendes játékidő letelte után, a 100. percben lőtt gólunkkal nyertük a helyszínen szurkoló több tízezer magyar drukker, köztük a Lidl Kids Team elképesztő biztatásának is köszönhetően.

 

A Lidl Magyarország reméli, hogy az anyavállalat nemzetközi akciójával az európai gyerekek kicsit közelebb kerültek egymáshoz és tovább erősítik a nemzetek közötti összetartozás érzését.

 

 

 

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.