Nem mindegyik „cukormadár" lány repült ki a fészekből. Dukai Regina és Debreczeni Zita maradtak a divattervező cégnél, a többi szupermodellt mesefigurákra cserélték.

Az alapító, Jagasics V. Csonka Hedvig a piac és a modellek életének változásával indokolta a cég imidzsének átalakítását, és elmagyarázta, hogy a két lány miért maradt a csapatban.

Fotó: Rostás Bianka/Life.hu

"Muszáj volt újítanunk és kilépni abból, amit korábban kitaláltunk és sikerre vittünk. Mostanra a legtöbb divatcég választott magának egy arcot, egy ismert embert, akivel népszerűsíti a márkát. Ebben évekkel ezelőtt mi úttörőnek számítottunk, ma ez nem számít különlegesnek. Nem akartunk mindenáron megválni a címlaplányoktól, az élet mégis úgy hozta, hogy lassan kikerültek a csapatból. Pedig mindenki maradhatott volna, aki megtalálja a helyét, aki a szakmában szeretne érvényesülni valamelyik területen. Volt, aki már váltani akart, például Bódi Sylvi, őt a pszichológia érdekelte. Zitát a fotózás jobban vonzotta, mint a modellkedés és a ruhatervezés, így maradt a csapatban, csak a háttérbe húzódott. Ő fotózta az órásplakátot, az új kollekciót, rengeteg munkája van nálunk, számítunk rá. Regina továbbra is tervez, egyre ügyesebb, továbbra is rengeteg ötlete van a kollekciójához, aminek a reklámarca maradt. Szereti a közös munkát. Mindenkinek lenne lehetősége velünk dolgozni, aki tehetséges és elkötelezett" – mondta Hedvig, aki elismeri, hogy a címlaplányok hozzájárultak ahhoz, hogy a márkát sikerre vigyék.

"Ez egy kölcsönös együttműködés volt: ők az arcukat adták, hogy a márka ismert legyen, mi meg ahhoz járultunk hozzá, hogy ők nap mint nap szem előtt legyenek. A cég nem attól lett népszerű, mert a lányok népszerűsítették, és posztolgatták a ruhákat a közösségi oldalon. Komoly, komplex munka áll mögöttünk, rengeteg tehetséges tervező, grafikus dolgozik nálunk. Külföldön, Szlovákiában, Szlovéniában, Prágában is terjeszkedünk, de távolabbi országokból is rengeteg az érdeklődő a márka iránt. A sikerünk ezeken a piacokon nem az ismert arcokon múlik, hanem hogy mit teszünk le az asztalra" - tette hozzá a főnökasszony, aki egy új, Bambi kollekcióval rukkolt elő.