Selena Gomez bebizonyította, hogy elég, ha megmozdítja a kisujját, máris 154 millió forint áll a házhoz. Nem csoda, hiszen 90 millió ember követi az Instagramon, több mint 60 millióan a Facebookon, és közel 40 millióan a Twitteren.
A popsztár a népszerűségének köszönhetően elképesztően értékes, ezt pedig egy marketinggel foglalkozó kutatócég is alátámasztotta, ugyanis kiszámolták, hogy
mennyit is kellene kérnie az énekesnőnek egyetlen posztért.

A cég olyan adatok alapján kalkulált, miszerint az énekesnő mennyi embert, milyen gyorsan ér el, valamint, hogy ugyanezt az embertömeget más módszerrel mennyibe kerülne elérni. Az eredmény megdöbbentő: 550 000 dollárt,
azaz 154 millió forintot ér egyetlen posztja.
Ez persze nem azt jelenti, hogy például a világ legnépszerűbb képe, egy üdítőital reklámja után is ennyit zsebelt be, de a cég szerint az összeg nagyon hasonló lehet.