Sokaknál kiverte a biztosítékot egy hazai csatorna televíziós kampánya. Többen szexistának tartják a reklámot, amiben nincs semmi kreatív és érdekes infromáció sem. Egy nő attól nő, hogy két melle, többszörös orgazmusa és kevés esze van? 

A Viasat3 megvette a Supergirl nevű sorozatot, amit a tv marketingcsapata egy igencsak félreérthető szexista kampánnyal promózott.

Forrás: Viasat3

A közösségi médiát elárasztották a #girlpower hashtaggel ellátott plakátok, amelyknek elég féreérthető üzenete volt. Sokan fel is háborodtak rajta.

Forrás:Viasat3

A vádakra és a felháborodott üzenetekre a csatorna sajtóközleményben így reagált:

"Sajnálattal tapasztaltuk, hogy a VIASAT3 szarkasztikusnak szánt, a közösségi médiában elhelyezett Supergirl hirdetései félreérthetők voltak. A több erős, független női karakterre építő sorozat megítélésünk szerint alapvetően ellentétes a szexizmussal, ezért a csatornának értelemszerűen nem állt szándékában ezen a vonalon hirdetni a sorozatot – mondta Lakinger József, regionális brandigazgató.

Mivel cégünk egyik alapvető értéke az egyenlő bánásmód elve, ebben az esetben is tudomásul vesszük, hogy a hirdetések iróniája – habár eredeti szándékaink szerint távol áll bármilyen, nőkkel szembeni hátrányos megkülönböztetéstől – esetlegesen téves, az eredeti szándékkal ellentétes megközelítésre ad lehetőséget, ezért ezeket ma reggel eltávolítottuk. A közösségi médiás posztok publikálásának folyamatát a mai naptól újragondoltuk."

Íme a szóban forgó műsor: