Úgy tudni, tavasszal már mindenkinél aktiválódik az új Facebook-dizájn. 

Tavaly áprilisban a Facebook bemutatta a böngészős felületének következő nagy ráncfelvarrását, amely a jelenleginél sokkal szellősebb és letisztultabb, plusz opcionális sötét móddal is rendelkezik, így összességében jobb felhasználói élményt ígér - írja az Origo

A Facebook új logójaForrás: Facebook

Funkcionális tekintetben elméletileg nem lesz nagy különbség a közösségi portál jelenlegi és következő kinézete között, bár számos gombot és menüt áthelyeztek máshova a Facebook grafikusai. A gyakran használt kezelőszervek és opciók előtérben hagyásáról persze gondoskodtak. A vállalat a héten csendben közölte, hogy az új kinézet bejelentése óta eltelt nyolc hónapban sokat csiszolt rajta, mostanra gyakorlatilag elkészült, így elkezdte lassan és óvatosan aktiválni a felhasználóknál.

A tervek szerint valamikor a tavasztól már mindenkinél az új felület jelenik majd meg a Facebook böngészőből való betöltésekor.