Egyre kevesebb hatással vannak az emberekre a szexi reklámok

Forrás: Thinkstock -
szexi reklám
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az Ohio Állami Egyetem kutatásából kiderült, hiába a sok meztelen nős, szexuális reklám, egyre kevesebb hatást gyakorolnak a fogyasztókra.

A kutatás eredményeként kiderült, annyi irányból kapjuk a szexuális üzeneteket a média minden területéről, hogy az ilyen jellegű reklámok egyre kevésbé hatnak a tévénézőkre, túlzottan beleolvadnak a közegbe.

Forrás: Thinkstock

Manapság a reklámkészítők túl biztosak a dolgukban, és azt hiszik, szexszel bármit el lehet adni. Brad Bushman, a kutatás egyik szervezője szerint azonban, mivel túl sokat koncentrálnak a nézők a tévében, moziban látott szexre, a reklámokra kevés figyelem jut.

Összességében kiderült, a szexuális tartalmú reklámoknak inkább negatív hatásai vannak, de nem befolyásolja, hogy eladhatóbbak lesznek-e a termékek. Az mindenesetre bebizonyosodott, hogy ha egy szexet bemutató tévéműsor szünetében szexualizált reklámot mutatnak be, jobban emlékeznek rá a nézők később.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.