Összevesztek a hazai gyerektévék - Üzengetés kezdődött

Forrás: Origo -
Nickelodeon Minimax tévé nézettség
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Minimax bejelentette, hogy 2015 legnézettebb gyerekcsatornája lett, de a Nickelodeon szerint ez nem így van.

A tavalyi évben a gyerekcsatornák közül a Minimaxot nézték a legtöbben, a csatorna adásideje alatt (6.00 – 20.00 óra között) a tavalyi év átlagában 11%-os közönségarányt ért el a 4-14 éves korosztályban, és ezzel egyértelműen megelőzte a többi gyerekcsatornát – közölte a Minimax. Szerintük az év kilenc hónapjában ez volt a legnézettebb gyerekcsatorna.

Forrás: Origo

„A Minimaxot választók maradtak legtovább a képernyő előtt, az említett időszakban egy 4-14 év közötti Minimaxot néző gyerek átlagosan 91 percen keresztül nézte a csatornát naponta, jóval hosszabb ideig, mint a többi gyerekcsatornát nézők esetében" – áll a csatorna közleményében.

A hivatalos nézettségi adatok sajátos szűkítése, egyfajta csoportosítása esetén kétségtelenül kialakítható olyan kategória, amelyben éppen egy másik piaci szereplő, akár például a Minimax kerekedik ki elsőnek - olvasható a Nickelodeon válasza. Szerintük a 4-14 éves gyermek korosztály nem csupán reggel 6 és este 8 óra között televíziózik, hanem a családok mai életritmusához igazodva jelentős számban nézik a kedvenceiket este 8 után is.

„Ennek megfelelően a hazai gyerekcsatornák többsége is napi 24 órában sugározza műsorait. Ezért a tévécsatornák teljesítményének az összehasonlítása is csak ezen a teljes körű adatsoron tekinthető korrektnek. A nézettséget az adatok szűrése, szűkítése, egyes tévécsatornák speciális szempontjaihoz igazítása nélkül, a teljes 24 órás adásidőben vizsgálva 2015-ben is jelentős fölénnyel a Nickelodeon bizonyult a legnézettebb csatornának a 4-14 éves gyermekek körében" - írták.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.