A nőknek két erénye is van, ráadásul mindkettő a mellkasán- így gondolja egy hazai tévékampány

kampány szexista Viasat3
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Sokaknál kiverte a biztosítékot egy hazai csatorna televíziós kampánya. Többen szexistának tartják a reklámot, amiben nincs semmi kreatív és érdekes infromáció sem. Egy nő attól nő, hogy két melle, többszörös orgazmusa és kevés esze van? 

A Viasat3 megvette a Supergirl nevű sorozatot, amit a tv marketingcsapata egy igencsak félreérthető szexista kampánnyal promózott.

Forrás: Viasat3

A közösségi médiát elárasztották a #girlpower hashtaggel ellátott plakátok, amelyknek elég féreérthető üzenete volt. Sokan fel is háborodtak rajta.

Forrás:Viasat3

A vádakra és a felháborodott üzenetekre a csatorna sajtóközleményben így reagált:

"Sajnálattal tapasztaltuk, hogy a VIASAT3 szarkasztikusnak szánt, a közösségi médiában elhelyezett Supergirl hirdetései félreérthetők voltak. A több erős, független női karakterre építő sorozat megítélésünk szerint alapvetően ellentétes a szexizmussal, ezért a csatornának értelemszerűen nem állt szándékában ezen a vonalon hirdetni a sorozatot – mondta Lakinger József, regionális brandigazgató.

Mivel cégünk egyik alapvető értéke az egyenlő bánásmód elve, ebben az esetben is tudomásul vesszük, hogy a hirdetések iróniája – habár eredeti szándékaink szerint távol áll bármilyen, nőkkel szembeni hátrányos megkülönböztetéstől – esetlegesen téves, az eredeti szándékkal ellentétes megközelítésre ad lehetőséget, ezért ezeket ma reggel eltávolítottuk. A közösségi médiás posztok publikálásának folyamatát a mai naptól újragondoltuk."

Íme a szóban forgó műsor:

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.