Sztárok legkínosabb reklámszereplései: Ördög Nórától Bodrogi Gyuláig

Kovács Ági Szilágyi János Ördög Nóra Bodrogi Gyula reklám Király Viktor
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Hazánkban is népszerű sztárokat alkalmazni egy-egy márka reklámozására, de sajnos kevés kisfilm sikerül jól. A legtöbb kínos mosolyra készteti a nézőt, de van olyan is, amit egyszerűen nézni is kellemetlen. Annak ellenére, hogy a reklámok nagy része komolytalanra sikerül, egyre több celeb vállal ilyen szerepléseket, persze nem véletlenül. Összeszedtük a hazai hírességek legzavarbaejtőbb reklámparádéit, íme!

Szilágyi János és az életbiztosítás

Az biztos, hogy a biztosító célközönsége ismeri Szilágyi Jánost, és ő még azok közé a hazai hírességek közé tartozik, akik nem vesztették el hitelüket. Mégsem tűnik igazinak az, ahogy a Pulitzer-emlékdíjas újságíró, riporter az életbiztosítás előnyeit sorolja egy régi, poros karosszékben ülve, sőt, inkább visszás. Arról nem is beszélve, hogy kissé erőltetettnek is tűnik, és teljesen hiányzik belőle a meggyőződés.

Bodrogi Gyula a gyógygomba bűvöletében

A nemzet színészeként Bodrogi Gyula szintén nem túl hiteles a gyógygomba népszerűsítőjeként, pedig nagyon igyekeztek a készítők. Megvan a tipikus reklámidill: együtt a család, mindenki mosolyog, boldog, persze csak azért, mert ott a gomba, ami minden bajra gyógyír. Valahogy mégsem tudjuk elhinni, hogy Bodrogi Gyula élete csak úgy lehet teljes, ha mindennap gombázik.

Kovács Ági Teekanne-pillanata

Sokáig nem ismertük Kovács Ágit más oldaláról, de hisz miért is akartuk volna? Ő olimpiai bajnok magyar úszó, akit sokszor ünnepelt már az ország. Azóta azonban már azt is megtudhattuk, miért nem lett ő színésznő: mert nem tud színészkedni. Kovács Ági és az ő Teekanne-pillanatai nagyon gyengére sikerültek, annyira érződik, hogy betanult szöveget mond, a legcsekélyebb meggyőződés nélkül.

Ördög Nóri mint repkedő angyal

Ebben a reklámban nincs hiány sem mosolyból, sem lelkesedésből. Könnyedén elhiszi az ember, hogy Ördög Nóri szeret ebben az üzletben vásárolni, de mégsem jó. Maga az ötlet teszi bizarrá és kellemetlenné a kisfilmet. Angyalként reptetni Ördög Nórát már túlzás, és meglehetősen ömlengős, ahogy egy pálcával varázsolja elő az elbűvölő árakat és tündéri ajánlatokat egyetlen suhintással.

Király Viktor, a pattanások tudora

Az énekes minden bizonnyal már nem küzd pattanásokkal, ez többnyire a tinédzserek problémája. Így már az is kérdéses, hogy miért éppen Király Viktorra esett a márka választása, honnan tudhatja ő, hogy a legújabb termék mennyire hatásos? Ha túllendülünk a hitelesség kérdésén, akkor is van még bőven baj a reklámmal: mondjuk a zenész alakítása, és a kizárólag erre az "alkalomra" írt dal, ami eléggé fülbemászó ahhoz, hogy ne tudjuk kiverni a fejünkből egész nap, de eléggé idegesítő is ahhoz, hogy még véletlenül se ezt a terméket válasszuk.

Szerinted melyik a legkínosabb?

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.