Változás a Facebook üzenőfalán

Forrás: Thinkstock -
facebook hirdetés közösségi oldal üzenőfal változás
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A közösségi oldal végre meghallgatta imáinkat, és átalakította üzenőfalát, ahol mostantól a hirdetések helyett a barátainkra helyezi a hangsúlyt.

Az oldal legfrissebb tapasztalatai szerint ismerőseinktől szívesebben vesszük az üzenőfali szöveges kiírásokat, mint például a szolgáltatások és cégek oldalaitól. Ezért újításként több írásos bejegyzést mutat netes pajtásainktól és kevesebbet a facebookos oldalaktól.

Forrás: Thinkstock

Vagyis a profilok üzemeltetői kevesebb embert érhetnek el a csak szöveges kiírásaikkal, viszont növekszik az oldalak közzétett képeinek, videóinak és a linkmegosztások értéke. Ezekkel az eddigieknél több emberhez tudnak majd szólni – adta hírül a hvg.hu.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.