Korábban csokorba szedtük már a zenekar legromantikusabb, legszerelmesebb dalait, felemlegetve azokat a múzsákat, akiknek Kiss Tibiék anno megadták magukat. Most azonban még tovább megyünk.

Míg a Hallelujában még csendben élveztünk bele a fürdőkádba, addig az Ékszerelmére albumon már elegünk volt a szűzből, a szajhából, untuk az óvszert és magát a szexet is. De vajon hogy cseng a valódi orgazmusidő a Quimbynél? Azt is összegyűjtöttük.

Magam adom

Persze, mindenki azt képzel bele, amit csak akar, és nyilván rossz az, aki rosszra gondol, de tegye fel a kezét, aki szerint a Magam adom nem egy csodálatosan megfogalmazott aktusperformansz, vagy egy nem is annyira virágnyelvű élvezethimnusz! Na, ugye! Ebben a számban minden benne van egy finom kis menethez, a 'meggyújtom, eloltom, meggyújtom, eloltom' életérzéstől az érintéseken át egészen a megkóstolásig és a belefeledkezésig. És persze a teljes megadásig...

Felismerem, feltüzelem,
Megszállom, megbabonázom,
Megbabonáztatom magam, magam adom,
Megadom, megadom, neki megadom magam.

Leszek ma én a tiéd

Mégis mi mást várhatunk egy olyan daltól, aminek már az első versszakában a küszöbön van a robbanás? Hát persze, hogy azt, hogy az utolsó sorban végre az ölünkbe érjen az a bizonyos kérges tenyér. Tagadhatatlanul tipikus aléfekvős zene, amit imádunk.

Na gyere vérvörös negyed,
Ma elnyerem a kegyed,
Mea maxima culpa belefér,
Hátraszeged fejed
édes ahogyan kérges tenyerem az öledbe ér...

Bordély boogie

Cicamica mászik, karmolászik, hellózik, pipázik, és nyel. Dallal a nyelvén fülbe csúszik, keveredik, és ez mindenkinek jó. Orfeusz pedig parázsban párzik és szívben halászik. Quimby-nyelven így hangzik hát a piszkosvörös, bordélyárnyékos pillangózás, mely után az övcsat a helyére kattan, a pénz a pamlagra száll, az ajtó becsapódik, az utcán az arcot megcsapja a jeges szél, a szájból pedig távozik az utolsó, forró lehelet. 

Nyeli a meló,
mert enni való,
a szájában a pipámmal
mondja hogy helló.

Vénusz dombja ázik,
velem oboázik,
egy dallal a nyelvén a fülembe mászik.
Akkor lesz egy jó,
rokkant rákkendró,
ugyi bugyi bordély boogie,
subidubi du ohohoh...

Libidó

'Szökik a gáz, szökik a levegő, tele a tár, ölel a szerető' felütéssel indul és lassan építkezik, ahogy kell. Egyszerűen nem hagy hidegen, ahogy a vágy alaktalan szirénájának hangja hajtja. Teli tár, üres szív és üres fej, a legénynek pedig az életjelkép háttal térdepel. Libidóhajtotta ördögszekér az egész, egy tompa aggyal élvező semmi, egy üres totemkaland, semmi más. Mert, hogy hoppá, ilyen szex is van ám.

Megyek ide és megyek oda,
lassan eljutok valahova,
de ha nem, hát az sem érdekel.
Üres a szív és üres a fej,
de egy legény ma arról énekel,
hogy neki az élet háttal térdepel.