Meghan Markle bormárkája piacra dobásának időzítése „kegyetlenség határát súrolta” – állítja egy királyi szakértő. Egy nappal Diana hercegné születésnapja után jelent meg Meghan új terméke, ami felháborodást váltott ki a királyi családban, különösen Vilmos herceget érintette érzékenyen.
A királyi család szakértői szerint Meghan Markle új bormárkájának megjelenése a néhai Diana hercegnő születésnapjára időzítve feszültséget szított a királyi család tagjai között. A lépést sokan érzéketlennek és provokatívnak tartják, különös tekintettel Diana tragikus halálának körülményeire. A balesetet ugyanis halálát a a paparazzók és a Mercedes sofőrje, Henri Paul súlyosan gondatlan és a vizsgálatok szerint ittas vezetése okozta.
Kinsey Schofield, a királyi ügyekkel foglalkozó amerikai szakértő szerint az időzítés a lehető legrosszabb volt. A The Sunnak adott nyilatkozatában a szakértő úgy fogalmazott: „Az alkoholbemutató Diana születésnapjára időzítése nemcsak hatalmas hiba, hanem a kegyetlenség is”, majd azt is hozzátette, ebben az esetben nem lehet kifogás, hogy Meghan ezt nem tudta, mert ez biztosan nem igaz.
A szóban forgó rosé bor, amely üvegenként 30 dollárba kerül, Meghan Markle - akit egyébként már többször hazugságon kaptak - weboldalán jelent meg, és egy órán belül teljesen elfogyott. A termék a lifestyle portfólió része, amely a hercegné nevéhez fűződő márkát kívánja bővíteni. Noha a közönség egy része kedvezően fogadta a terméket, sokaknál az időzítés miatt Meghan végképp kihúzta a gyufát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.