Itt a lista: ezekre a dolgokra kerestek rá legtöbbször az emberek 2025-ben

Getty Images AsiaPac - Cheng Xin
keresési toplisták 2025 Google
A Google 2025-ös keresési statisztikái világosan tükrözik a felhasználók érdeklődési körét. 2025 legkeresettebb témái között szerepel a YouTube, a Facebook, valamint a mesterséges intelligencia is.

A Google havi szinten több milliárd lekérdezést dolgoz fel, amelyekből következtetni lehet a globális és helyi trendekre, az emberek viselkedésére, illetve a potenciális tartalom- és marketinglehetőségekre. Az SE Ranking kulcsszókutató eszköze alapján összeállították 2025 legkeresettebb témáinak listáját, helyszínek szerint lebontva, a világ 190 országából származó 6,7 milliárd kulcsszó adataira támaszkodva.

 A mesterséges itelligenciais bekerült a 2025 legkeresettebb témái közé
 A mesterséges itelligencia is bekerült a 2025 legkeresettebb témái közé
Forrás: Moment RF

2025 legkeresettebb témái között világszinten tarolt a YouTube

A Google kiadta éves jelentését a legnépszerűbb keresésekről, amely feltárja a különböző kategóriák legkeresettebb kulcsszavait és témáit. Globális szinten a YouTube áll az első helyen, ezt követi a Facebook, a WhatsApp, az Instagram és maga a Google – írja a Seranking.

A 100 legnépszerűbb keresésből a navigációs eszközök és a mesterséges intelligencia köré csoportosuló lekérdezések dominálnak:

Ezekre a szavakra kerestek rá legtöbbször az emberek 2025-ben

  1. YouTube – 1 179 300 250 keresés
  2. Facebook – 784 001 300 keresés
  3. WhatsApp Web – 554 274 130 keresés
  4. Instagram – 462 780 070 keresés
  5. Google – 420 406 800 keresés
  6. Gmail – 327 000 690 keresés
  7. Google Fordító / Translate – 314 623 190 keresés
  8. Amazon – 285 039 510 keresés
  9. Éttermek / Étel a közelemben – 277 611 320 keresés
  10. Időjárás – 263 568 760 keresés

Ezek a legnépszerűbb keresések Kanadában és Ausztráliában

Kanadában a felhasználók leginkább a YouTube-ra és a Facebookra kerestek rá, emellett az éttermek, különösen a Tim Hortons iránti érdeklődés is kiemelkedett. A technológiai trendek, mint például a ChatGPT, szintén a legkeresettebb kifejezések között szerepeltek:

  1. YouTube – 24 900 000 keresés, KD 100
  2. Facebook – 20 400 000 keresés, KD 99
  3. Weather – 11 100 000, KD 90
  4. Restaurant – 11 100 000, KD 54
  5. Google – 11 100 000, KD 96
  6. Amazon Canada – 11 100 000, KD 92
  7. Tim Hortons – 9 140 000, KD 82

Ausztráliában is a YouTube és a Facebook állt az élen, a ChatGPT és az időjárás iránti érdeklődés szintén jelentős volt:

  1. YouTube – 13 600 000 keresés
  2. Facebook – 9 140 000 keresés
  3. Wordle – 6 120 000 keresés
  4. Weather – 6 120 000 keresés
  5. Google – 6 120 000 keresés
  6. ChatGPT – 4 090 000 keresés

Az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban az Amazon is utat tört magának

Az Egyesült Államokban a YouTube vezette a keresési listákat, szorosan követve az Amazont, a Facebookot, valamint a helyi éttermeket:

  1. YouTube – 151 000 000 keresés
  2. Facebook – 124 000 000 keresés
  3. Amazon – 124 000 000 keresés
  4. Weather – 101 000 000 keresés
  5. Restaurant / Food near me – 68 000 000 keresés
  6. Gmail – 55 600 000 keresés
  7. Google Translate – 37 200 000 keresés

Az Egyesült Királyságban a hírek, a közösségi média és a sport dominált:

  1. BBC Hírek – 55 600 000 keresés
  2. YouTube – 37 200 000 keresés
  3. Facebook – 30 400 000 keresés
  4. Időjárás – 24 900 000 keresés
  5. Angol Premier League foci – 11 100 000 keresés

Meglepő kérdések a Google-on: ezt kérdezték a legtöbben 2025-ben

A 100 leggyakrabban feltett kérdés listája segít megérteni, mi foglalkoztatja a felhasználókat globálisan – írja a Link Assistant.

Ez a Top 10 Google-kérdés világszerte:

  1. Mi az IP-címem? – 3,4 millió
  2. Mennyi az idő? – 2,9 millió
  3. Hogyan kell nyakkendőt kötni? – 2,3 millió
  4. Mi az a mesterséges intelligencia? – 2,2 millió
  5. Hogyan lehet gyorsan fogyni? – 2,0 millió
  6. Mikor van húsvét 2025-ben? – 1,9 millió
  7. Hol van a visszatérítésem? – 1,8 millió
  8. Hogyan készítsek képernyőképet Windows rendszeren? – 1,7 millió
  9. Milyen az időjárás ma? – 1,6 millió
  10. Ki nyerte a választásokat? – 1,5 millió

Kérdéstípusok és minták

A leggyakrabban keresett kérdések 34%-a „Mi” kezdetű, amelyek meghatározásokat és magyarázatokat keresnek, 29%-a „Hogyan” kérdés, amelyek lépésről lépésre nyújtanak útmutatást. A „Mikor” típusú lekérdezések 14%-ot tesznek ki, és időszakos eseményekre fókuszálnak, míg a fennmaradó 23% a „Miért”, „Hol” és „Ki” kérdéseket tartalmazza, amelyek gyakran érzelmi vagy konkrét információigényt tükröznek.

Örökzöld és trendi kérdések

Az örökzöld kérdések, mint a „Mi az IP-címem?” vagy a „Hogyan kell nyakkendőt kötni?”, állandó keresési forgalmat biztosítanak, és hosszú távon is relevánsak. Ezzel szemben a trendi kérdések, például a „Mi az a mesterséges intelligencia?” vagy „Ki nyerte a választásokat?”, rövid távon ugranak meg a keresésekben, gyakran aktuális események és technológiai újdonságok hatására.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.