Évi 2 millió dollárt költ a vállalkozó arra, hogy ne haljon meg: a legőrültebb dolgoktól sem riad vissza

Forrás: Instagram/bryanjohnson_ -
babaarc halál fiatalság vállalkozó
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A technológiai milliárdos megdöbbentő előtte és utána képeket osztott meg: évente 2 millió dollárt költ arra, hogy sokáig éljen.

A 46 éves milliárdos Bryan Johnson naponta több mint 100 tablettát vesz be, és 30 orvosa van, mindezt azért, hogy örökké fiatal maradjon. Az egykori technológiai iparmágnás állítólag akkora tüdőkapacitással rendelkezik, mint egy 18 éves, de továbbra sem teljesen elégedett magával. Az év elején úgy döntött, elindítja a „babaarc-projektet", hogy olyan fiatalnak tűnjön, amilyen fiatal a teste.

Bryan Johnson célja, hogy ne haljon meg Forrás: Instagram/bryanjohnson_

Bryan Johnson a harmincas éveiben gazdagodott meg, miután eladta mobil és webes fizetési rendszerekkel foglalkozó cégét 600 millió fontért.

Elmondta, hogy a vezérigazgatói munka kimerítő életstílusa túlsúlyossá és depresszióssá tette őt, ezért 2021-ben belekezdett projektjébe azért, hogy helyreállítsa testi és lelki egészségét.

Állítása szerint mostanra 5 évet sikerült lefaragnia a biológiai életkorából. Vagyis a testének és szerveinek állapota 5 évvel fiatalabb, mint ahány éves a férfi valójában. A fogyás következménye azonban az arcának beesése lett, ezért

10 hónappal ezelőtt elindította a babaarc-projektjét, ennek állapotáról osztott meg fotót a korábbi Twitteren.

Ugyan egyelőre részleteket nem lehet tudni arról, milyen kezeléseknek vetette alá magát, az ismeretes, hogy a legnagyobb őrültségektől sem riad vissza: 18 éves fia vérét is magába ömlesztette már.

Ragaszkodik ahhoz, hogy ez a saját magán végzett kísérlet nem a hiúságról szól, hanem tudományos projekt - írja a The Sun.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.