Az Adidas gondolt egyet, és egy olyan modellel reklámozta egyik cipőjét, akinek szőrös volt a lába, és persze nem farmerben, hanem szoknyában népszerűsítette a surranót. Az embereknek viszont ez nem jött be.

Egyre elterjedtebbé akarják tenni a szőrt már a divatvilágban is. Rengeteg sztár és blogger dönt például úgy, hogy nem borotválkozik, és ennek eredményét szívesen meg is mutatja a közösségi oldalakon. Ebből az Adidas sem akart kimaradni, úgy döntöttek, hogy a cipőjüket egy szoknyás, szőrös modellel fogják reklámozni, vagyis Arvida Byströmmel.

Az Adidas és a szőrös lábú női modell kiakasztotta az embereketForrás: Instagram/Adidasoriginals

A fotó elkészült, és persze felkerült az Instagramra is, de nagyon vegyes fogadtatást kapott. Sokan felháborodtak.

  • „A legundorítóbb dolog egy nőn a szőrös láb"
  • „Borotváld le a lábad"
  • „Lányokon ez gusztustalan"
  • „Nem akarok megbántani senkit, de ez nem normális"

Ilyen és ehhez hasonló kommetekből volt bőven, de nem kell félni, mert sokan meg is védték a modellt. Figyelmeztettek mindenkit, hogy a nők is emberek, és a szőr ugyanolyan természetes rajtuk, mint a férfiakon. Senkit nem lehet borotválkozásra kényszeríteni.