Ha nyaralás előtt egy héttel is felfedezünk magunkon néhány plusz kilót, de könnyedén leadhatjuk egy egyszerűbb módszerrel. Mindössze 5 napig alacsony kalóriatarlmú ételeket kell fogyasztanunk, valamint egy picit többet mozogni. Természetesen nem 10 kilótól szabadulunk így meg, de a bikiniszezonra mindenképp formába hozhatjuk magunkat. 

A strandidő beköszöntével még mindig találhatunk magunkon néhány plusz kilót, amitől a nyaralásra szeretnénk megszabadulni. Erre van egy nagyon egyszerű módszer, a mindössze 5 napos diétával ugyanis formába hozhatjuk magunkat. Napközben a nyári melegre való tekintettel ajánlatos minimum 2 liter vizet meginni, a reggelit semmiképp ne hagyjuk ki, hiszen ez biztosítja számunkra a megfelelő energiát. A nap folyamán pedig gyümölcsök és zöldségek tárházát kell biztosítanunk saját szervezetünk számára: írja a Thomassankara. Így pedig 5 nap alatt 3 kilótól is megszabadulhatunk. A diéta azonban nem elég, ne feledkezzünk meg a mozgásról sem!

Mielőtt azonban bárki drasztikus diétába vagy életmódváltásba kezdene, konzultáljon orvosával!

1. nap

Reggeli: cukormentes gyümölcslé, 3 darab puffasztott rizs mézzel

Tízórai: gyümölcs

Ebéd: szendvics nyers, zsírmentes sonkával

Uzsonna: gyümölcs

Vacsora: 80 gramm csirke, 100 gramm salát egy teáskanál olíviaolajjal

A diéta mellett a mozgás is nagyon fontosForrás: Shutterstock

2. nap

Reggeli: cukormentes gyümölcslé, árpakávé egy kiskanál cukorral

Tízórai: gyümölcs

Ebéd: 100 gramm tonhal, 75 gramm főtt garnélarák, 100 gramm saláta

Uzsonna: gyümölcs

Vacsora: 70 gramm spagetti paradicsomszósszal és bazsalikommal, 80 gramm saláta

3. nap: 

Reggeli: 125 gramm zabpelyhes joghurt, 1 csésze kávé egy teáskanál cukorral

Tízórai: gyümölcs

Ebéd: sovány sonka, rukkola szendvicsben

Uzsonna: gyümölcs

Vacsora: 130 gramm spenótot készíts el 1 teáskanál olívaolajjal

A diétában hangsúlyos szerep jut a zöldségeknek és a gyümölcsöknekForrás: Shutterstock

4. nap: 

Reggeli: cukormentes gyümölcslé, 2 vékony szelet sajt lekvárral, árpakávé 1 teáskanál cukorral

Tízórai: gyümölcs

Ebéd: 20 gramm kenyér, cseresznye, 1 gombóc fagylalt

Uzsonna: gyümölcs

Vacsora: egy keménytojás, pirítós paradicsommal és joghurttal, 100 gramm saláta

5. nap: 

Reggeli: egy csésze kávé egy teáskanál cukorral, briós

Tízórai: gyümölcs

Ebéd: pizza, 80 gramm saláta

Uzsonna: gyümölcs

Vacsora: 75 gramm grillezett pulykamell, 100 gramm salát egy teáskanál olívaolajjal