Önmagában a fogyókúra nem elég, ha valaki több kilótól is szeretne megszabadulni, általában teljes életmódváltásra van szükség. 

A Reblog most elárulja, melyek a sikeres fogyás titkai:

Étkezzünk tudatosan!

Ez nem csak azt jelenti, hogy odafigyelünk az étel minőségére, valamint arra, hogy mennyi kalóriát viszünk be a szervezetünkbe, hanem azt is, hogy lassabban rágjuk meg az ételt és megpróbáljuk maximálisan kiélvezni azt. Ahhoz, hogy a testünk felismerje a teltségérzet jeleit, legalább 20 percig kell tartania az étkezésnek.

Étkezzünk színesen, változatosan!

Törekedjünk az egészséges, természetes összetevőkre, ilyenek a zöldségek, gyümölcsök, teljes kiőrlésű termékek, magvak és halfélék és próbáljuk meg kerülni a tartósított, finomított cukrokat tartalmazó és többszörösen feldolgozott élelmiszereket. Az ideális étrend összetétele: 50% zöldség és gyümölcs, 25% teljes kiőrlésű gabona és 25% fehérje.

egészség, saláta, snack, étkezésForrás: Shutterstock

Iktassuk ki a folyékony kalóriákat!

Azaz ne igyunk cukrozott üdítőitalokat, gyümölcsleveket, teákat és alkoholt - ezek ugyanis üres kalóriák, hiszen tápértékük nincs, fogyasztásuk nem jár előnnyel szervezetünk számára.Helyette igyunk meg 2-3 liter vizet naponta és csak cukrozatlan teát és kávét fogyasszunk.

Mozogjunk rendszeresen!

Sokan nehezen veszik rá magukat a mozgásra, pedig akár napi 30 perces gyors tempójú séta segíthet minket abban, hogy leadjunk pár kilót. Ha nem akarunk konditerembe menni, lift helyett lépcsőzzünk, kiránduljunk egyet a szabadban vagy járjunk biciklivel munkába.