Borzalmas időzítés: ezt senki sem bocsátja majd meg Harrynek és Meghannek

Forrás: MTI/EPA/SussexRoyal/Buckingham-palota/Chris Allerton
Forrás: MTI/EPA/SussexRoyal/Buckingham-palota/Chris Allerton -
Oprah Winfrey királyi család Meghan Markle Fülöp herceg Harry herceg
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az ITV-t ma „siralmasnak" bélyegezték, miután megvásárolta a herceg és a hercegnő, valamint Sussex kétórás, Oprah Winfrey-vel folytatott kétórás interjúját egymillió fontért, annak ellenére, hogy figyelmeztetései szerint az adása „diplomáciai bombát" robbanthat fel, ha Edinburgh hercegének egészségi állapota romlik , ma kiderült.

Siralmasnak nevezték ma az ITV tettét, miután a csatorna megvásárolta a sussexi herceg és a hercegnő Oprah Winfrey-vel folytatott kétórás interjújátegymillió fontért, annak ellenére, hogy az adás diplomáciai bombát robbanthat fel, ha Edinburgh hercegének egészségi állapota romlani fog. A várva várt interjú március 8-án, hétfőn 20 órakor jelenik meg az Egyesült Királyságban, körülbelül 24 órával azután, hogy vasárnap este először bemutatták az Egyesült Államokban - írja a Daily Mail.

Forrás: MTI/EPA/SussexRoyal/Buckingham-palota/Chris Allerton

A szakértők szerint az ITV nem fog jól járni ezzel az üzlettel, ugyanis a cégek nem akarnak majd hirdetni a két órás műsorban, miközben Fülöp herceg szívproblémákkal küzd éppen a kórházban. Állításuk szerint a közvélemény jobban szereti a herceget, mint Meghant-t és Harry-t, amiben lehet igazság, mivel a csatorna nézői közül már most kijelentették, hogy a borzalmas időzítés miatt bojkottálják az adást.

A sokkolónak beharangozott interjút 90 percről két órára hosszabbítottak meg, hogy a csatornák több pénzt gyűjthessenek be a reklámokból. A jelentések szerint egy 30 másodperces reklám ára akár 200 000 dollár is lehet.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.