Majka kiborult! Bojkottot szervez a magyar zenecsatorna ellen

Forrás: Majka / Facebook -
VIVA TV Facebook Majka
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Pár napja mutatták be Majka új klipjét az „Eléglesz” című dalához, a zenész most ünnepelhetne. Ehelyett alaposan kiborult!

A zenecsatorna ugyanis játszaná a klipjét, de a szabályokra hivatkozva azt kérik, takarják ki a szponzorok termékeit. Márpedig ezek nélkül még Majkáék sem tudnak klipet készíteni. Majka el is fogadná a csatorna döntését, ha az mindenkire vonatkozna - írja a Bors.

Forrás: Majka / Facebook

"A külföldi dalokat játsszák, pedig teli vannak termékekkel, a magyar előadók dalait pedig emiatt diszkriminálják. Sértő az a művészeknek, hogy míg a sportolók – nem az olimpikonokra gondolok – szponzormatricákkal feldíszítve jelenhetnek meg a tévében, nekünk ezt sem szabad. Nem hiszem, hogy mi kevesebbet nyújtunk az országnak, mint egy negyedosztályban játszó focista" - írta Facebook-oldalán Majka, aki nem volt rest, hogy hosszú levelezésben álljon ki önmagáért.

"Megkérdeztem a tévé zenei vezetőjét, hogy miért adják le például a One Direction Perfect című dalát, amiben nagybetűkkel ott a szállodanév, vagy Felix Jaehn klipjét, amiben egy laptopmárka látható, de nem válaszolt…" – dohog Majka, de hozzáteszi, ez a tévé neki nem is olyan fontos.

"Nem arról van szó, hogy a VIVA fontos lenne. A Facebook-oldalamat háromszor többen nézik, mint a VIVA-t. De ez nem korrekt, nem európai. Azért csinálom, hogy egy előadó se kerülhessen ilyen helyzetbe. A mi forintos klipjeinket ne szelektálják ki úgy, hogy a külföldieké maradhat. Felkérem az összes zenei kiadót, hogy mellőzzék a VIVA tévét. Álljanak ki mellettünk!"

A VIVA TV nyilatkozata szerint arra törekszik, hogy a zenei klipekben lehetőleg ne szerepeljenek reklámok, mert jelentősen ronthatják a klipek színvonalát, a nézők élményét. Bevett gyakorlat ezért, hogy a videoklipekből külön televíziós változat készül, amely nem tartalmaz reklámokat. „A VIVA-nál ügyelünk arra, hogy lehetőleg csak ezek a változatok kerüljenek a képernyőre. Amennyiben esetleg mégis előfordulhatott, hogy egy-egy külföldi video­klipben felvillant egy márkajelzés, akkor azt hibának tekintjük, és a nézőktől elnézést kérünk érte” – hangsúlyozta a tévécsatorna

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.