Senki nem vezeti a 4-es metrót, már a vezetőfülkéket is bontják

4-es metró bontás vezetőfülke
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Igazság szerint mindig is automata vezérlésű volt a 4-es metró, utoljára szeptemberben ült bárki a vezetőfülkében, de nekik sem volt dolguk, csak az utasok biztonságérzetét növelték. 

Hamarosan a vonat elejéből, a szélvédőn át nézhetik az utasok, ahogy száguldanak a 4-es metró szerelvényei. A vezetőfülkéket ugyanis bontják, ezzel az utastér is megnövekszik kis mértékben.

Forrás: MTI/Máthé Zoltán

A 4-es metró eddig is automata vezérlésű volt, akik utoljára a vezetőfülkében ültek, nem irányították a szerelvényeket, csupán “járműfelügyelőként” voltak jelen. Szeptember után azonban már ők is csak kívülről, a forgalmi felügyeletről avatkoztak be, ha problémát észleltek. Éppen ezért bontják a vezetőfülkéket, így nemsokára a fővárosban egyedülálló utazási élményben lehet részünk - írja az Origo.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.