Megvan az 50 ezer like a BGE-s hallgatóknak - Így reagált az egyetem

Forrás: BGE -
vizsga marketing BGE lájk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Ahogy megírtuk, komoly közösségi küldetésért kampányolnak a BGE diákjai, 50 ezer lájkért cserébe nem kell vizsgázniuk. A hír kapcsán az intérmény sajtóközleményt adott ki. 

A Budapesti Gazdasági Egyetem egyik pénzügy és számvitel szakos hallgatója csütörtökön 10 óra 20 perckor posztolt egy bejegyzést Facebookon. Ebben arra kérte ismerőseit, lájkolják a bejegyzését, hiszen ha csoporttársaival eléri az 50 000-es határt, megajánlott jegyet kaphatnak, így egy vizsgával kevesebb teher nyomja majd a vállukat. A bejegyzés futótűzként terjedt az interneten, másnap késő délutánra a hallgató bejegyzését már közel 52 000-en lájkolták.

Forrás: BGE

A BGE hallgatói a Marketing alapjai tárgy keretében ebben a félévben először kaptak lehetőséget arra, hogy a közösségi médiában kivitelezett kampánnyal megajánlott jegyet szerezhessenek. A rendkívül sikeresnek bizonyult aktivitás azonban nem jelenti automatikusan a tárgy teljesítését. A kampányban részt vevő hallgatók a pozitív és negatív tapasztalataikról, a szakmai következtetéseikről esettanulmányt állítanak össze, amelyet prezentálnak is az adott kurzuson. A témáról készített tudományos dolgozattal a soron következő Tudományos Diákköri Konferencián is terveznek indulni, így használva fel a konkrét történetet egy tudományos munka alapjául.

„A Budapesti Gazdasági Egyetem mindig is híres volt gyakorlati szemléletű oktatásáról. Minden vállalat és vállalkozó pontosan tudja, hogy a közösségi médiában széles tömegeket érintő, aktivitásra ösztönző tartalmat előállítani, azt a megfelelő időben megosztani, és a terjedést támogatni nem könnyű feladat.

Épp az elmúlt napokban kibontakozott vita is hozzájárult ahhoz, hogy a hallgatók számos tapasztalatot szerezzenek. Gondoljunk csak a pozitív, negatív hozzászólások, vagy az általában minden bejegyzés alatt megjelenő „trollok" kezelésére. A gyakorlati tapasztalatok tudományos igényű feldolgozásához pedig minden, a félév során tanult ismeretüket fel kell majd használniuk, így biztos vagyok benne, hogy a hallgatók reális érdemjeggyel zárják majd a félévet. Különösen, hogy a kampányban érintett hallgatóink korábban kitűnően teljesítettek. Ugyanakkor az esetből mi is tanultunk, és a jövőben a feladatok kiadásakor és kommunikálásakor érdemes körültekintőbben eljárnunk"

- mondta el Prof. Dr. Heidrich Balázs, a BGE rektora.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.