A Lidl és az Aldi is kihagyta az árakat a szórólapból, olyan tempóban drágul az élelmiszer Németországban

Fotó / ALDI -
Aldi Lidl áremelkedés élelmiszer szórólap élelmiszerár-emelkedés Németország élelmiszerár
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A népszerű német diszkontláncok már nem tudják garantálni, hogy a termékeik azon az áron kerülnek majd a polcokra, mint amennyiért meghirdették a szórólapban.

Németországban olyan mértékben nőnek az élelmiszerárak, hogy a Lidl trükközni volt kénytelen legújabb szórólapja elkészítése során. A boltlánc nemes egyszerűséggel kihagyta akciós termékeinek árát az újságból, helyette az "akció" szót, egy százalékjelet, valamint a "napi aktuális ár" feliratot helyezték el a zöldségek és gyümölcsök mellett.

Főként a friss élelmiszerek esetében nagy a bizonytalanság Németországban Forrás: ALDI

A döntés oka, hogy a szórólapok hetekkel az akció meghirdetése előtt kerülnek a nyomdába. Az orosz-ukrán háború, valamint a megnövekedett energiaárak okozta kedvezőtlen gazdasági helyzet miatt sem a Lidl, sem az Aldi nem tudja megjósolni, mikor kényszerül ármódosításra Németországban – írja a G7.

A német sajtóhoz eljuttatott hivatalos közlemények szerint a legnagyobb probléma a friss élelmiszerek (zöldség, gyümölcs, hús és péksütemény) árával van, ezek esetében nagy a bizonytalanság.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.