Pierce Brosnan Ashton Kutcher Jean-Claude Van Damme Uma Thurman szexi Kevin Costner Nicole Kidman Rowan Atkinson videó Antonio Banderas Shakira Tom Selleck kínos Hugh Jackman reklám Ewan McGregor
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Vajon miért vállal el egy felkapott hollywoodi világsztár egy reklámfilmszerepet? Pénzért! Érkezik hamar a kézenfekvő válasz. De valóban szüksége van Antonio Banderasnak, Kevin Costnernek, Shakirának vagy éppen Uma Thurmannek egy ilyen munkára? A helyzet úgy fest, még a legnagyobbak közül is sokan gondolják úgy: van az a pénz, amiért korpásodhat a hajuk… Érthető vagy szánalmas próbálkozások? A világ legégőbb másfél percei következnek.

Első számú és egyben legnagyobb kedvencünk: Kevin Costner és a tonhalkonzerv

A szerkesztőség egyöntetű véleménye szerint az elmúlt évtized legcikisebb reklámfilmszerepe az Oscar-díjas Kevin Costneré. Az olaszországi Amalfi partjainál 2014-ben rögzített filmben Costner egy autó motorháztetején ízletes Rio mare tonhalsalátát fogyaszt. Valóságos piknik. De hogy jön ide Kevin? És a tenger mellett miért falatozik valaki halkonzervet, amikor akár frissen kifogott halakat is ehetne?

Ashton Kutcher, Antonio Banderas és a nagy szakítás: Orbit rágó

Előbbi pizzával, utóbbi fánkokkal és süteményekkel beszélget. Mi több: szakít. Végérvényes leszámolás a kajamaradékokkal, éljen a friss lehelet. Vajon a Desperado, az Evita vagy a Zorro nem hozott elég pénzt a konyhára a spanyol szívtiprónak? Na és Ashton? A Steve Jobs életrajzi filmben nyújtott lenyűgöző alakítása mellé pont egy rágóreklám hiányzott neki?

Az elégedett pocak: Shakira és az Activia

A szuperszexi kolumbiai énekesnő, Shakira vajon mit gondolhatott akkor, amikor kezébe vette az Activia-reklám forgatókönyvét? Dollárjelek villództak volna a szemében? Boldog volt, hogy végre színészi képességeit is megmutathatja a nagyvilágnak? Nem gondolnánk. De akkor mi lehetett a motiváció?

Schweppes ahhhh: Uma Thurman és Nicole Kidman idegesítő kortyai

A két színésznő számos filmben bizonyított már, nem kétséges: életük legborzasztóbb szerepét játszották el a híres-neves üdítőreklámban. Fülsértő kortyolás (mégis ki iszik így?), idegesítő cicázás, poén nélkül hagyott közönség.


Ugyanakkor létezik jó példa is: szerintünk Penélope Cruz ugyanebből a reklámból bizony kihozta a maximumot:

Tom Selleck a szelek szárnyán

A világ legvagányabb magánnyomozója, Magnum, alias Tom Selleck főszereplésével készült el a Lufthansa fapados légitársaságának, a Eurowingsnek az első reklámja. Azt, hogy a fapados légitársaság szolgáltatását prémiumkategóriaként állítják be, talán mondhatjuk humorosnak. De Selleck 1980-ból megmaradt pornóbajsza már inkább szánalmas.

Kiöregedett akcióhős a kamionok között

A jó öreg Jean-Claude Van Damme kamionok között spárgázik. A kissé Chuck Norris-os hangulatúra sikerült reklám megosztotta a közönséget. A mémgyártók azonnal le is csaptak a témára, és Chuck tehetségét felhasználva rögtön elkészült a film paródiája is, amit mi magunk is megkönnyeztünk.

690 forintos harisnyát a világsztártól

Miért reklámoz egy világsztár olcsó harisnyákat? Hogy került ebbe a reklámfilmbe Julia Roberts, aki egyébként a Lancome La Vie est Belle reklámarca? És valóban: a prémiumminőségű márka reklámarcaként jobban is mutatott, mint apácának öltözött eladónak.

Szerinted melyik reklám a legbénább?

Amiről nem tudjuk eldönteni, hogy kínos-e, vagy sem

Hugh Jackman napjaink szexistene, akinek valójában minden szerep jól áll. Még talán ez a béna táncos reklámfilm is.

A Mr. Beanként ugráló Rowan Atkinson ezúttal kínai harcművészek közé keveredett. A Snickers-reklám egyesek szerint vicces, míg mások szerint kínos. Szerinted?

James Bond a Sparban vásárol? Valószínűleg nem is vásárol, hiszen ezeket az ügyeket a sztárvilágban a bejárónők intézik. Ugyan Pierce Brosnan szexi, ahogyan vacsorára várja barátnőjét, azért mégiscsak furcsa, hogy az ízig-vérig angol úriember a Spar reklámarcaként tündököl. Éles váltás Mr. Bond szerepe után.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.