szépségápolás énekesnő Szandi
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
3 gyerek édesanyjaként fantasztikus formában van, és a róla készült legfrissebb képeket elnézve senki meg nem mondaná, hogy jövőre lesz 40 éves. Alakját a fiatal lányok is megirigyelhetnék, a bőre pedig csodaszép. A Life.hu sorozatában Szandi mesél szépségtitkairól. 

Van-e valamilyen szépségápolási rituálé, amit még az édesanyádtól tanultál?

Az igazság az, hogy nálunk kiskoromban ez nem volt téma, nem foglalkoztunk különösebben a szépségápolással.

Mi az, amit mindennap megteszel az arcbőrödért?

Van nappali és éjszakai krémem, ezeket használom naponta kétszer. Figyelek arra is, hogy egy idő után mindig más termékre váltok, mert egyszer hallottam, nem kell, hogy egy bizonyos krémet szokjon meg a bőr. Ezenkívül fürdés után mindig használok testápolót.

Fotó: Tv2/Sajtószoba/Sárosi Zoltán

Mi az a szépségápolási termék, ami mindig ott lapul a táskádban?

Pipere nem nagyon van nálam a hétköznapokban, persze ha fellépésre megyek, akkor az égvilágon minden, még a tű és a cérna is ott lapul a táskámban. Az antibakteriális törlőkendő mindig velem van, hiszen mindent összefogdosunk napközben, és ha esetleg nincs lehetőség kezet mosni, akkor nagyon jól jön.

Szerinted mi a legnagyobb butaság, amit egy nő elkövethet a szépsége érdekében?

Azt gondolom, alapvetően mindenki azt csinál a testével, amit csak akar, ebbe nem lehet beleszólni.

Mi az a trend az idei szezonból, ami nagyon tetszik, és te is alkalmazod?

Nem követem a divatot, és nem igazán érdekelnek a trendek. Hétköznapokban minimálsminket használok csak, nem foglalkozom túl sokat effélékkel. Engem sokkal jobban foglalkoztatnak az emberi dolgok, a divat csak annyira, amennyire muszáj, hogy érdekeljen. Bezzeg a főzés, a kertészkedés! Na, azokról órákig tudnék mesélni...

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.