kampány meztelen reklám sztár
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az elmúlt egy évben számos híresség adta nemcsak az arcát, hanem a testét is különböző divatkampányokhoz. A meztelenség, a szexualitás mindig is jelen volt a divatfotózásban, de Helmut Newton volt az a fotós, aki előtérbe helyezte, mert szándékosan meg akarta botránkoztatni az embereket. Az erotikus divatfotózás azóta is jelen van, a gigamárkák pedig szívesen nyúlnak ehhez a módszerhez, ha a kampányokról van szó. Ennyi meztelenkedő sztár láttán felmerül a kérdés: nem lenne-e most már hatásosabb más eszközhöz nyúlni?

Rihanna - Nivea

Az idén századik születésnapját ünneplő kozmetikai cég egy ikont már elég jó ideje a magáénak tudhat. A kerek, kék tégelybe zárt hófehér krémet senkinek sem kell bemutatni, hiszen generációk óta ez a leguniverzálisabb bőrápoló készítmény. A századik születésnap persze nem jelent egyet az öregséggel. A márka legújabb arcának egy fiatal popzenei ikont választottak azzal a reménnyel, hogy Rihanna hangja elér a fiatalokig. Azért ennél biztosabbra mentek, és nemcsak a hangját, hanem a testét is bevetették: az énekesnő meztelenül pózol a kampányképeken.

Nivea
Nivea

Még több meztelen celeb képgalériánkban! Katt ide!

Tetszésindex: Egyszerű, letisztult, fiatalos, rihannás, de hiányzik a "wow"-élmény. 8/10


Kirsten Dunst - Bulgari

A 28 éves színésznő a Bulgari cég Mon Jasmin Noir parfümjének 2011-es reklámkampánya - és valószínűleg egy bizonyos összeg hatására - dobta le a ruháit és ült a nagyon-nagyon szelíd oroszlán elé. Kirsten a kampányfotón csak néhány ékszert visel és mindössze egy finom kendő, na, meg egy gigantikus parfümös üveg takarja.

Bulgari
Bulgari

Tetszésindex: Az illatos kertek világát idéző kampányban a fiatal színésznőt még fiatalabbra és kisimultabbra retusálták, ettől az egész túl steril lett. 6/10

Julianne Moore - Bulgari

A cég nagy dobása mégsem Kirsten Dunst, hanem a nála több mint 20 évvel idősebb Julianne Moore volt. Az 50 éves díva 2010-ben volt a Bulgari arca, amely úgy gondolta, hogy a fiatal modell-lányok helyett inkább egy érett nőt választ az érett nőkhöz szóló termékei szóvivőjének. Első pillantásra úgy tűnik, hogy a színésznő nem visel semmit a méretes táskák takarásában, és fenségesen rezignált arccal tűri néhány kakadu, az őszi képeken pedig egy oroszlánkölyökpár társaságát. Julianne Moore később elmondta, ő maga sohasem állította, hogy meztelen, volt rajta alsónemű.

Bulgari
Bulgari

Tetszésindex: Bombanő bombaformában egy festményszerű, fülledt hangulatú kampányfotón. Még azt is elhisszük, hogy kevesebb retus érte, mint Madonnát az elhíresült Yves Saint Laurent kampányképeken. 10/10

January Jones - Versace

A Mad Men - Reklámőrültek sztárja maga is Versace-rajongó, rendszeresen viseli a divatház estélyi ruháit a vörös szőnyegen. Donatella Versace azt nyilatkozta róla, hogy benne végre megtalálta a 21. századi Versace-nőt, akit már oly régóta keresett. Lehengerlő lelkesedése valószínűleg annyira hatott, hogy January Jones mindössze egy táskát és egy pár cipőt viselve pózol a divatház fekete-fehér kampányfotóján.

Versace
Versace

Tetszésindex: A színésznő fiatal és gyönyörű, miért ne mutathatná meg magát az egész világnak. A baj csak az, hogy a sok meztelenkedő kampány közül ez már a sokadik, így tucattá degradálódik. 8/10

Natalie Portman - Dior

Amikor ezek a képek készültek, még senki nem sejtette, hogy mindkét nevet meghurcolják majd. Először John Galliano, a Dior ház tervezője keveredett botrányba, melynek következménye az lett, hogy nemcsak a Diortól, hanem a Dior tulajdonában lévő saját divatházától is elbocsátották. Natalie Portmant sokkolták antiszemita mondatai, az viszont valószínűleg még jobban fájhatott neki, hogy voltak, akik szerint nem érdemelte meg az Oscar-díjat. A Fekete hattyúban ugyanis állítólag nem ő táncolt.

Dior
Dior

Tetszésindex: A "boldog békeidőket" idéző Miss Dior Chérie kampány viszont annyira gyönyörű, hogy nem tudunk rá rosszat mondani. 10/10

Kate Winslet - Lancome

A természetes szépségért kampányoló színésznő és a világmárka kapcsolata évek óta tart, a pucérkodás viszont eddig nem tartozott a kampányfegyvereik közé. A L'Absolu Nu névre keresztelt rúzs viszont magától értetődően meztelen képekért kiáltott.

Lancome
Lancome

Tetszésindex: A kevés látható bőrfelület ellenére is nagyon szexi és érzéki kampány született, de a színésznő hajszálvékony ráncait és természetes színeit hiányoljuk. 9/10

Jennifer Aniston - Jennifer Aniston

A színésznő tavaly nyáron azon hírességek sorába lépett, akik kihasználva a nevüket, saját parfümöt dobtak a piacra. Nem csak ezzel a lépésével követett másokat: a kampányképeken ő is meztelenül pózolt.

Tetszésindex: A természetes szépségéről is ismert színésznő ez alkalommal sem akart ennél többet. Sziklás tengerpart, kócos haj, természetes mosoly. Tetszetős. 10/10

Extra érdekesség

Hírességek nemcsak a divatcégeknek vetkőznek, hanem sokszor jótékony felhívás miatt szabadulnak meg a ruháiktól. A PETA rendszeresen kampányol meztelen sztárokkal. Levetkőztette már Khloe Kardashiant, Eva Mendest és Alicia Silverstone-t is.

www.peta.org
www.peta.org

Alicia Silverstone - Még több meztelen sztár képgalériánkban! Katt ide!

Marc Jacobs a bőrrák ellen kampányolt úgy, hogy Victoria Beckham pucér testét pólóra nyomtatta. Egy mellrák elleni kampány részeként Kylie Minogue, Sienna Miller és Claudia Schiffer is pózoltak már meztelenül - egészen pontosan egy hatalmas csíkos lepel mögött.



Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.